Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kunne være årsag til at du ikke ville handle hos os

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

deluxgaver.dk/product/vandtaet-hoejtaler-til-badet

4.8 stjerner, solgt langt over 10000 eksemplarer.

og så har i forøvrigt 11 LIKES på jeres Facebook side.

42% rabat på højttaleren... Normal pris 165,- (hvor kom den pris lige fra? )

Incover har samme højttaler til 229,- kr. (ingen førpris)
coverbutik.dk har den til 199,- kr. og en førpris på 299,- kr.

Enten er i meget billige, eller også er de andre meget dyre...

Jeg ville måske handle hos jer hvis prisen var rigtig, men jeres stjerner og solgte eksemplarer, samt 11 likes på Facebook, ville måske holde mig væk. Bare en tanke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nicolai,
Jeg forbinder mere din webshop med en blog eller affiliate side, end en webshop.
Yderligere kan jeg ikke spotte nogle elementer der giver mig troværdighed for butikken.
Føler jeg mangler ting som: Trustpilot score, e-mærket, betalingskort-logoer. Sidst men ikke mindst mener jeg personligt også der mangler billeder. Det kunne blandt andet være af teamet bag shoppen, varelageret, reklamebilleder eller andet :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai.
Jeg synes det virker lidt utroværdigt at alle dine varer er på udsalg - derved er det lidt unødvendigt at have en 'tilbud' menu. Og under afsnittet: Vi tilbyder, kunne det evt. sættes op i punktform. :)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hovedårsagen til at jeg ikke vil handle hos jer:

Jeres hjemmeside virker meget uprofessionel og utroværdig.

Andre årsager:

Jeres kundeservice er en gmail

Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget CVR nummer

Jeres produkter virker meget tilfældige(Har I overhovedet tænkt i hvem jeres kunder er?)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beskrivelserne bærer generelt præg af, at i ikke ved noget om jeres produkter. Det gør at man som potentiel kunde bliver utryg og ikke har lyst til at købe.

Eksempelvis denne: http://deluxgaver.dk/product/fm-transmitter-til-bil/

Der står den virker til ALLE smartphones - Men det gør den jo med garanti ikke. Den nye iphone eller andre uden jackstick virker den ikke til. Mange andre modeller vil den heller ikke passe til.
Det ligner iøvrigt udfra billederne (hvis de overhovedet er de rigtige), at den kun passer ordentligt til iphone 4/5.

Så mit råd må være, at du gennemgår dine produkter, og skriver reelle salgstekster som er troværdige. Det virker som en gang salgsgas meget af det der står nu.

Blot et velmenende råd herfra - Held og lykke med det :)

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Din hjemmeside minder mere om en gadget site som forbrugeren forbinder med dårlig service, end en side hvor forbrugeren kan få deluxe gaver.

Du må desuden ikke lade forbrugeren tvivle på din troværdighed og popularitet.
Gør dit CVR nummer tydeligt
Bliv E-mærket
Hav en facebook side med 5 star rating og en masse likes(send mig pb, det kan jeg skaffe dig)
Gode trustpilot.

Få herefter til facebookside og trustpilot side til at fremstå tydeligt på din forside sammen med e-mærket og CVR nummer.

God Søndag!

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 27. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Fra  Kennel Monkey Bananas Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan uden at have den helt store salgserfaring, så vil jeg bare sige, at din hjemmeside er pæn, men det ikke umiddelbart er et "salg" der slår mig, når jeg rammer siden. Den er næsten for klinisk, meget få emner på forsiden og den efterlader egentlig mig mest med det indtryk, at I er nogle kunstnere, som vil udstille jeres varer, hvorfor jeg lynhurtigt klikker videre igen. Går man i dybden med siden, ja så er alt det rigtige der jo, men jeg ville under normale omstændigheder bare aldrig komme så langt på siden....En teaser e.lign kunne måske være løsningen

Hilsen Mette

Grosser Schweizer Sennenhund hvalpe opdrætter

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
fin shop men de samme vare er under "gaver til hende " og "gaver til ham"
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)