Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forny dit produkt/service med en kreativ konceptudvikler og designer med akademisk baggrund

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Corinne Cadalin, jeg har en Bachelor i Digital Konceptudvikling og i 2014 afsluttede jeg en Kandidat i Spildesign fra IT Universitetet i København.

I øjeblikket laver jeg freelance opgaver indenfor konceptudvikling, spil og ux design samt kommunikation i form af tekst og digital grafik. Jeg er dog interesseret i en virksomhed i København eller Øresundsområdet, der kan tilbyde en fuldtidsstilling indenfor User Experience, Interaktion og/eller Spildesign.

Min passion ligger i design af interaktive og underholdende oplevelser til spil, e-læring og andre digitale medier. Jeg holder af at arbejde med alle former for kreativitet lige fra udviklingen af konceptet til implementationen af et produkt.

Jeg gør brug af teoretiske og praktiske metoder ved hjælp af Lean UX, markedsanalyse, målgruppeanalyse, test og Q/A mm. der er med til at skabe et brugervenligt, velfungerende og appellerende produkt.

Når jeg arbejder selvstændigt er jeg god til at fordybe mig i opgaverne men jeg er også glad for at samarbejde med andre specielt når der skal tages afgørende beslutninger for et produkt.

Du vil at have med at gøre med en venlig, imødekommende og positiv person.

Hvis du er interesseret i min profil, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Kontakt mig via mail på: corinnecs@gmail.com

Du skal også være velkommen til at spørge efter mit cv eller se min profil på linkedin: https://dk.linkedin.com/in/corinne-cadalin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)