Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler tøjproducent til kvalitetsfuldt tøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg er igang med at opstarte mit eget tøjmærke. Jeg har en producent klar der har kontor i DK, så de er rimelige lette at have kontakten med. Deres priser er gode og nogenlunde overskuelige. 

Men det er ikke alt jeg synes om fra deres lager. De har fanget min opmærksomhed med nogle af deres varer. Men så er det her jeg har brug for andre producenter. Jeg kan ikke skabe et mærke med kun 1-2 produkt/er. Jeg mangler en producent af hættetrøjer m. lynlås og joggingsbukser så det bliver en form for sæt. Jeg har også brug for en producent af handsker. De skal være meget enkle og ikke ekstrem tykke eller vinteragtige. De behøver ikke at være bosiddende i DK, men det ville være let hvis de havde lager eller kontor her, så det var muligt at have nem kontakt med dem. 

Tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, utroligt proppet marked. Svært at starte op i. Men prøv at forhør dig i UngIværk på Facebook.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået fået fat på Patryk, men kunne godt tænke mig at få nogle flere. Nu hvor jeg godt kunne bruge en der kunne producere nogle andre ting, såsom handsker 🙂

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Didi,

Vi har tidligere produceret tøj for BLS Hafnia, Asger Juel Larsen, Falsehaven og mm. Vi hjælper med hele processen fra forespørgsel på pris fra forskellige af vores dygtige fabrikker til prototyper og den endelige ordre og opfølgning derfra.

Vi er rykket over til at lave software til selvsamme branche, og fordi vi lige p.t tester vores software, så kan vi tilbyde dig hjælp næsten gratis hvis din ordre størrelse er ok med vores partner fabrikker.

Så send mig en mail på femo@lipasourcing.com med lidt flere detaljer eller et telefonnummer så vi kan aftale et møde, så finder vi ud af noget :)!

Vh

Philip Femø
+45 60149416
femo@lipasourcing.com

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail :)

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Vi er igang med at starte en tøjimport virksomhed. Vi har igennem vores kontaktperson i Bangladesh, har fundet en del leverandør som kan levere efter vores krav og design. Kontakt mig for ydre.info. Mvh. Satchi 40502280

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Satchi

Har du en mail jeg kan skrive til? :)

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)