Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super godt mobilnummer - SE HER

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står på nuværende tidspunkt med et super nemt firmanummer - nummeret er 22232222 og er så nemt, at selv en ældre dement herre ville kunne huske det.

Jeg benytter ikke selv nummeret, og jeg er derfor interesseret i at sælge det.

Hvis det skulle fange din interesse er du mere end velkommen til at sende mig en besked.

Med venlig hilsen
Simon Lepardo

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det ?

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - tak for din forespørgsel.

22 23 22 22 Nummeret er vurderet til 40.000 af Lauritz.com, vil gerne sende dokumentation såfremt det er relevant.

22 22 22 22 som ligger meget tæt opad er et af de dyreste nummer, som nogensinde er blevet solgt.

Selvfølgelig er jeg interesseret i at lave en god handel og er derfor åben for bud.

Du er meget velkommen til at komme med dit bud.

Med venlig hilsen
Simon Lepardo

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Lepardo:

Hej - tak for din forespørgsel.

22 23 22 22 Nummeret er vurderet til 40.000 af Lauritz.com, vil gerne sende dokumentation såfremt det er relevant.

22 22 22 22 som ligger meget tæt opad er et af de dyreste nummer, som nogensinde er blevet solgt.

Selvfølgelig er jeg interesseret i at lave en god handel og er derfor åben for bud.

Du er meget velkommen til at komme med dit bud.

Med venlig hilsen
Simon Lepardo

Jamen så sæt det til salg der.

Der er sgu da ingen i denne verden der giver 40.000 kr for et telefonnummer.

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Det var da en fuldstændig irrelevant kommentar at komme med. Du har tydeligvis ikke gjort din research godt nok før du vælger at ytre din mening. 

Der er flere telefonnumre i DK, som er blevet solgt til langt mere end 40.000 kr. 

Jeg nævner at mit mobilnummer er blevet vurderet til 40.000 af en professionel hos Lauritz, hvorfor jeg tænkte der nok var en erhvervsdrivende, som så en stor værdi i et godt mobilnummer. 

Venlig hilsen 
Simon Lepardo

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lepardo:

Hej Fru Hartmann

Det var da en fuldstændig irrelevant kommentar at komme med. Du har tydeligvis ikke gjort din research godt nok før du vælger at ytre din mening. 

Der er flere telefonnumre i DK, som er blevet solgt til langt mere end 40.000 kr. 

Jeg nævner at mit mobilnummer er blevet vurderet til 40.000 af en professionel hos Lauritz, hvorfor jeg tænkte der nok var en erhvervsdrivende, som så en stor værdi i et godt mobilnummer. 

Venlig hilsen 
Simon Lepardo

Og min påstand er, at der ikke er nogen ved sine fulde fem, der vil betale en så uhyrlig sum for et telefonnummer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke om findes de køber med hvis den er vurderet til den pris 40.000 kroner så sæt den til salg på lauritz.com dem som har vurderet prisen.

jeg tror man skal være plus medlem for at sælge noget på amino,dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lepardo:
Selvfølgelig er jeg interesseret i at lave en god handel og er derfor åben for bud

Hvis Lauritz har vurderet det til 40.000, hvorfor sælger du så ikke bare igennem dem i stedet for at være åben for bud her på Amino, det giver da ingen mening.

Derudover er det jo ligemeget hvad Lauritz vurderer det til, det er jo tit set at de har vurderet helt forkert - det som er vigtigt, er om man kan finde en køber som er villig til at betale i det her tilfælde 40.000

Men det giver ingen mening at du kan få det solgt på Lauritz, og så skriver du på et iværksætter forum, for at forhandle.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)