Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero overtaget af Visma ?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Fra  GoodComputer ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ikke fordi det er mega dyrt - det er bare endnu et press for at få presset gratis brugerne over i Pro udgaven (i er bare ude på at tjene penge, sagt med et smil på læben :))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jensen:

Ja, det er ikke fordi det er mega dyrt - det er bare endnu et press for at få presset gratis brugerne over i Pro udgaven (i er bare ude på at tjene penge, sagt med et smil på læben :))




Ja vi er helt sikkert ude på at tjene penge, det har jeg aldrig lagt skjul på :-)
Men jeg mener nu også at gratisbrugerne får meget. Langt de fleste nye ting vi laver, får de gratis med og denne ændring er jo på ingen måde kun en forringelse. Der er også noget der er givet frit og så en helt ny kassekladde, som er til fri brug. Så fokus på at hjælpe de små er 100% intakt.
Men jeg forstår irritationen, jeg hader selv at bliver "tvunget" til at betale for ting.


De bedste hilsner

Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere

Så ikke helt i tråd med indlægget i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/278571.aspx. Martin Thorborg, Skrevet to, 17 nov 2016 kl. 20:09: "Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane."

..men det behøver vi vel heller ikke at vade mere i.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

Martin Thorborg:
Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere

Så ikke helt i tråd med indlægget i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/278571.aspx. Martin Thorborg, Skrevet to, 17 nov 2016 kl. 20:09: "Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane."

..men det behøver vi vel heller ikke at vade mere i.



På det tidspunkt havde vi ingen planer, så det er nu helt rigtigt. Men jeg vil nu heller ikke kalde det en stramning da vi også åbner op for noget der ikke var frit før.
Og jeg vil ikke afvise at vi finder flere omlægninger, men vi har ingen aktuelle planer for det.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forstår man kan være ked af noget forsvinder - (men faktisk i den grad erstattes af andet godt( MEN i en gratis ting er det vel svært at garantere noget evigt?
Lidt som
Min nabos søn har i 4 år fejet vort fortov for sne når han tog sit eget. Han sluttede altid af med at sætte en lille blomst ved hoveddøren. NU sætter han ikke blomsten mere - Kære brevkasse - Er det ikke smadder ufint :) 

Gratis MÅ det være OK at lave ændringer i - tilføre og fjerne - og der er jo ikke noget ødelæggende idet  - det var som heller ikke med fra start i gratis
Tilpasninger som er helt naturlige

Venlig hilsen John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er først nu, hvor jeg skal overføre fra banken at det går op for mig, at jeg ikke kan importere uden af have Pro i ALLE regnskaber. Det er helt nyt for mig. Når man kan have så mange regnskaber, som man har lyst til, skulle man da mene, at man så havde Pro på alle, når man købte PRO. Well - jeg må stoppe med at ty til gratis ting, fremover vil jeg nu også springe smagsprøver i Bilka over. Var det ynk? Nej, det var en utilfredshed over, at når man køber Dinero Pro, så han man ikke det Dinero Pro, man kan forvente.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen, 


Det er nu ikke noget nyt, at du skal købe Pro til alle firmaer for at have Pro på dem. Det er blot en ekstra service, at man kan samle alle firmaer "under et tag", og om man ønsker Pro på dem eller ej, er helt op til én selv. 

Nu er jeg også ansat ved Dinero, så jeg synes ikke der er noget forkert i ovenstående. Tænk sig hvor meget det kunne blive udnyttet, hvis man var fræk nok til at sige til alle sine selvstændige venner, at man havde en Pro-licens, og om I alle ikke bare skulle dele den? Så er det ikke sikkert, der var noget der hed Dinero :-)

Lad os huske på, at den gratis version stadig er fuldt funktionsdygtig til at lave regnskab i. 

God weekend :-) 


De bedste hilsner

Theis

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Interessant jeg som betalende pro bruger i gennem to år, tilfældigt på amino skal finde ud af mit regnskabsprogram har skiftet ejer, havde været en ide og informere sine kunder? (Jeg har i hvert fald ikke set eller hørt noget før her) jeg frygter salget til en så stor koncern, da det kun betyder en ting, kunder skal malkes.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pigeon:

Interessant jeg som betalende pro bruger i gennem to år, tilfældigt på amino skal finde ud af mit regnskabsprogram har skiftet ejer, havde været en ide og informere sine kunder? (Jeg har i hvert fald ikke set eller hørt noget før her) jeg frygter salget til en så stor koncern, da det kun betyder en ting, kunder skal malkes.



Hej Pigeon

Vi har sendt en mail til alle kunder, der tillader at vi sender mails til dem. Vi skrev det dertil på Facebook, Twitter og sendte en pressemeddelelse som gav ret meget omtale i medierne. Så helt hemmelige har vi ikke været om det.
Jeg tror ikke du vil se en forskel på hverken pris eller ydelse, da alle er interesseret i at beholde kunderne.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke været en hemmelighed - tværtimod offentliggjort overalt det kunne MEN bare sådan lige iværksætterpolitisk: 

Er det ikke det som al forretning i virkeligheden går ud på - at tjene penge? 

Om man kalder det malke kunder eller tjene penge kommer ud på et. Tjene penge er formålet og ønsket om det, faktisk et krav for at man overhovedet skattemæssigt må trække alt fra.

Hvordan gør man så det? Malker de der kunder altså?

Jo det kommer fra ret enkelt fra noget der fagligt hedder noget så besværligt som priselasticitet.

Det går meget enkelt ud på at finde den bedste kombination af antal salg og pris og dermed sikrer det faktisk, at det der pjat med at malke kunder ikke findes overhovedet, med mindre nogen har tænkt sig at lukke de panserarmerede ståldøre i, lige kort efter en overtagelse

ALLE søger kombinationen hvor antal stk gange pris giver størst overskud i forhold til indsatsen - og for at opnå det, vil alle - med mindre de har tabt hovedet rent tilfældigt, søge tilfredse kunder rent faktisk. Det kan også beskrives som - fri konkurrence :) 

vh i den virkelige grusomme verden

John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)