Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger testere til nyt salgsværktøj online

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

I Zalestool har vi i de sidste 18 måneder udviklet et salgsværktøj, hvor vi har brug for nogen, der kan afprøve systemet. Med Zalestool kan du målrette dit salg med video for at skabe tillid hos nye kunder. Derfor vil vi gerne give dig muligheden for at prøve det helt uden beregning i 30 dage - uden at indtaste betalingsoplysninger.

Det eneste du skal gøre er, at registrere dig på http://www.zalestool.dk/user/register og skrive 'amino' i kampagnekoden.

Kortfilm om Zalestool: http://www.zalestool.dk/ 

Skulle du have spørgsmål eller behov for assistance, så er du meget velkommen til at kontakte mig. Feedback modtages ligeledes med kyshånd :-)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er et interessant værktøj, men jeg tror at jeres største udfordring er at jeres kunder (mange virksomheder i hvert fald) ikke har produceret de nødvendige videoer til at gøre det til et effektivt værktøj. Jeg kan se mange muligheder i værktøjet, men det ville kræve at jeg først skulle producere en hel bunke videoer, og det har jeg hverken kompetencerne eller ressourcerne til. Dét er nok noget af en hurdle for jer.

I kunne med fordel komme med konkrete eksempler på hvordan jeres nuværende kunder bruger jeres værktøj. Hvem sender de video-mail til? Hvilke videoer sender de med?

Er det nødvendigt med top-professionelle videoer for at få et ordentligt udbytte?

Hvordan laver man egentlig videoer?

der er mange spørgsmål i kan hjælpe jeres kunder med at få besvaret.

Jeg har lige læst et godt indlæg fra en anden Amino, der beskrev fordelen - og udbyttet ved bedre produktbilleder. Og i en kommentar læste jeg om dokumenteret effekt af bedre produkttekster.

Det kunne være sjovt at se nogle cases hvor i beskriver "den gamle måde" at sende mails kontra jeres nye måde. Hvad gøres anderledes, hvilke videoer bruges der og hvad er udbyttet?

I kunne også lave et tilknyttet produkt hvor i agerer rådgivere. Rådgivning og hjælp til at bruge jeres værktøj bedst.

HEld og lykke med det :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)