Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du vurdere min hjemmeside og komme med kommentar?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi er endelig gået live med BTC markedet hvor vi førhen kun har fokuseret på BTB markedet. Siden er meget basic men har brug for lidt inspiration og indsigt i hvordan jeg kunne forbedre siden så den virker endnu mere tiltrækkende for vores kunder. Vi sælger Hair Extensions i virkelig god kvalitet, som vil være oplagt til juletid. Vi har haft mange ind på shoppen, men ikke mange har købt, så enten virker det ikke 100 procent oplagt eller også ligger der en fejl i systemet. (Er testet fra vores side mange gange). 

http://www.shophaircontrast.com/shop/frontpage.html

Mange tak for din tid. 

Med venlig hilsen 

Stephan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror er dandomain webshop , jeg ved ikke hvad der findes af cach plug in så siden bliver hurtigt da det er nu blevet et vurdering grundlag i det organiske resultater hvor din side skal placeres din side er rød men ikke det værste jeg har set 

billeder de er meget tunge men der kun du bruge https://kraken.io/ de andre problemer ved jeg ikke hvordan får laver bedre

sociale medier like del facebook der trækker det 0 i pagescore at bruge disse her koder , jeg bruger iframe kodern https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin 

få en kontaktformular på kontakt siden , derved nemmere at kontakte dig 

tjek dette her seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering  

angående problemer mon ikke de kan hjælpe lidt dandomain , jeg ved intet , men vælge open source og  en udvikler ja der kan man også få problemer med siden at den er lyn hurtige man skal vælge den som kan levere varen

 finde den korrekt er en jungle , så hvis nul viden har ville jeg beholde nuværende , jeg kastet mig selv ud dag et med en webmaster hurtigt for flere år siden og jeg dummet mig flere gange og meget fattigere , så er det skam bedst beholde nuværende når man ikke har den store viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stephan,

Jeg vil som udgangspunkt ikke bygge en webshop fra bunden uden at smide den ind i et system som bl.a. Shopify el. Wordpress. For mig, som har arbejdet med webshops altid, så er det min vurdering, at du vil med 'Shophaircontrast' opnå en ualmindelig lav konvertingsrate pga. brugervenligheden.

Hvis du har tid i dag, så vil jeg meget gerne snakke med dig. Give dig et par råd, tips og vejledning til hvorfor, hvordan og hvorledes jeg opfatter B2C foretrækker at handle. 

Mit nummer er 3136 0737. Enten book et 'bliv ringet op' på min hjemmeside eller skriv en SMS. Jeg har møder hele dagen til kl. 16:30 - 17:00 ca., men mon ikke om jeg lige kan finde et hul. Så jeg lover, at jeg lige ringer hurtigst muligt til dig.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par ting I kunne overveje, hvis I allerede har trafik på siden:

Rigtige kvinder, der bruger jeres produkt på billederne på forsideslides, fremfor produktbilleder. Det bliver på en eller anden måde lidt spooky og meget upersonligt kun med håret / modelhoveder. På samme måde ville anbefalinger og anmeldelser være fine.

En FAQ med spørgsmål som Er det rigtigt hår? Hvor langt tid holder en ekstension? osv. Tekstblokken på forsiden svarer måske på noget af dette, men den er alt for kompakt - overskrifter er en god ting :).

Købsforløbet virker umiddelbart ok herfra - nogle småting: jeg fik 3 popups før jeg kunne komme videre: det ville være en god ide at forhåndsvælge kortbetaling, hvis I ikke har andre betalingsmuligheder, det kunne spare den ene popup :). 2 flueben der skal slåes fra for at fravælge nyhedsbrev synes jeg er i overkanten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et par tekniske småfejl, som godt kan blive rettet.

- På forsiden, er priserne væk. Det er som om de er sat med hvid skrift, man kan se dem hvis man trækker musen henover teksten.
- Generelt meget mixet brug af skrifttyper, det giver ikke det gode indtryk.
- På desktop(computer) er jeres logo så stort at de fylder halvdelen af min skærm og bryder princippet med "below the fold" aktivering.
- På jeres betalingsside er der en fejl med et script som ikke er https, det giver en sikkerhedsfejl.

Umiddelbart tænker jeg, at det marked som I står overfor er enormt konkurrencepræget, der er mange søgninger på hair extension, men I står helt nye i markedet og med priser som ligger fuldstændig plant med de andre på markedet.
Det er slet ikke sikkert at det er hjemmesiden, måske er det produktet og priserne?
Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor man skal købe på jeres site overfor fx ellos.dk eller andre udbydere. Hvis I ikke står unikt i markedet, så får I kun tilfældige kunder og ikke konstante kunder vil jeg mene.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)