Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor SEO og hvad f***den er det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Fra  SEOStudie Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor SEO

Tænk tilbage på folkeskolen nu, du vil SÅ gerne blive populær blandt de andre!

Men man må gøre noget for det jo, man skal starte et rygte!

Med SEO kan du få din webside frem på diverse søgemaskiner f.eks "cafe au lait" og så kommer dine side frem på første side, og det er det du ønsker!

Hvad er Keywords? Hvad er backlinks? Hvor meget koster det?

1) Keywords er hvad man kan søge efter f.eks "cafe au" og så kommer cafe au lait frem.

2) Backlinks ligesom PR du skriver f.eks på facebook "Hey tjek min side!" hvor den så fører hen til www.dinside.dk

3) Det behøver nødvendigvis ikke at kosten rød reje hvis man har godt styr på det, du kan sagtens finde billige løsninger og dyre løsninger.

Alt det bliver beskrevet i den her video: &t=2092s">

&t=2092s

En side jeg bruger til at tjekke backlinks osv: www.seostudie.net

Forsat god aften! Geeked

Har du brugt SEO eller overvejer du det?

  • Jeg har brugt SEO. (66,7%)
  • Jeg har ikke overvejet det endnu. (0%)
  • Jeg har ikke brugt SEO. (33,3%)
  • Totalt antal stemmer: 3
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er en søgning du kan oprette på din hjemmeside, så Google viser din hjemmeside, når en bruger søger på Google på dit søgeord. 

Du kan gratis komme på et kursus i SEO hos Iværksætterhuset (http://hipih.dk/cases/0/8), de har et udmærket kursus jeg selv har prøvet, jeg vil anbefale at du tilmelder dig der. Vi havde en god lærer, du kan lære rigtig meget på 4 timer = en aften.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

"Hvorfor SEO?"

Hvis du ønsker at blive fundet i googlesøgningen så er det værd at bruge tid på det.

"Det behøver nødvendigvis ikke at kosten rød reje hvis man har godt styr på det, du kan sagtens finde billige løsninger og dyre løsninger."

Du kan komme langt ved at lave et selvstudie på nettet om SEO, for der er tonsvis stof. Der findes mange gode artikler/indlæg/guides, men der findes meget som er forældet, og mindre godt. Det er noget man finder ud af når man har læst meget, og ved hvem/hvor man skal følge osv.

Hvis man efter et selvstudie implementerer den viden man har fået, og ser gode resultater, så er det i sig selv en triumf!

Hvis du ikke får gode resultater, så skal man overveje at konsultere en virksomhed som har ekspertisen indenfor SEO.

Hilsen

Marcelo

Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 29
Fra  www.modeplakater.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er essensielt hvis du ønsker at sælge fra en webshop.

Som skrevet ovenover, så er det bare igang med at læse, læse og læse noget mere. Alt den gode viden ligger ude på internettet og på amino.dk. Det kræver tid at blive god til SEO, men du kan hurtigt komme igang med at ligge et godt fundament til din side.

Målningar - Konst - Abstrakt konst - galleri - tavlor - bilder - posteres - stora målingar.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)