Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I seng med fjenden ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften er måske en smule bombastisk og ikke helt ment så hårdt som den er skrevet.

Vi er en lille rengøringvirksomhed som gerne vil have en smule mere fodfæste.

Den røde tråd i virksomheden er trappevask, men vi vil rigtigt gerne hjælpe med de opgaver som springer ud fra denne "røde tråd". Det kan være rengøring af fælleshuse, vaskerum samt håndværkerrengøringer osv.

Jeg har med mit halvgamle og tvære sind ;) fået mig selv overbevist om, at vi absolut ikke vil være underleverandører. Jeg tænker at hvis vi gør det, så ikke længere har den fuldstændige magt omkring den ydelse eller kvalitet vi ønsker at levere.

Kunne tænke mig indspark fra jer som sidder derude – Er vejen til, at vækste som underleverandør eller er det at "gå i seng med fjenden"?

Mange hilsner og på forhånd tak

Lars   

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Vi har stået i lidt ala sammen situation. Vi valgte blot at fokusere på det positive ved at være underleverandør samtidig med at vi ville vækst med vores egen forretning. Det var vigtigt for os, at vi fik det samme ud af det økonomisk og ikke mindst, at vi fik noget at sige.

Nu er vores bureau et reklamebureau, så derfor havde vi også en skrap referencepolitik. Det betyder, at når vi besøger nye kunder, har vi lov til at vise tidligere arbejde, vi har været underleverandører på, frem.

Jeg forstår fuldt ud, hvad du mener - men jeg ville kigge på andre "salgskanaler" også, som supplerer din primære forretning :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville satse på både samarbejde og markedsføre sig så man også stille og roligt få sine egne kunder ,jeg ville dog hvis nok samarbejde mere i starten da din hjemmeside er under bygning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiranan.

Tusind tak for dit svar.

Super godt vinkel på tingene - at stille krav i forhold til det man vil udføre og ikke blot sælge sin sjæl for enhver pris. Den tager jeg med mig videre :). Vi afsøger markedet og har fundet emner som kan supplere vores kerneforretning, dem prøver vi så om kan implementeres på fornuftig vis. 

Endnu engang tak for svar.

Mange hilsner Lars

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tusind tak for dit svar. Lyder ganske godt. Vores nye hjemmeside står for, at blive leveret inden for de nærmeste dage - du er velkommen til, "at kigge ind" når den er i luften og give et par ord om den. 

Mange hilsner 

Lars 

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som underleverandør kan du udvide dit netværk, samt skabe grundlag for fremtidige kunder. 

Jeg forstår dine overvejelser, men du kan helt sikkert benefitte ud fra at være underleverandør for en tid :-)

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petskiman.

Tusind tak for dit input.

Det er en pjnd jeg vil arbejde ud fra og tilsidesætte "frygten" en smule ;). Jeg vil blot gerne have "magten" over den kvalitet som leveres og kunne stå inde for den. 

Ha en dejlig dag.

Mange hilsner 

Lars 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)