Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Keywords - ental / flertal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg sidder og grubler lidt over, hvorfor jeg eksempelvis ligger i top 3-5 på "malerier" men overhovedet ikke er at finde på "maleri" - og det samme med "abstrakte malerier" kontra "abstrakt maleri".

 

Det hjælper heller ikke, hvis jeg prøver at se på mine konkurrenters sider.

 

Er der en, der kan forklare hvorfor forskellen er så stor, og eventuelt hvordan jeg kan rette op på det? :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke så meget at forklare: Du ligger nr. 6 på "maleri" og nr. 5 på malerier ;-)

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Det lyder underligt - hvis jeg laver en søgning vha. impersonal.me (eller uden) rangerer jeg mellem 3-5 på "malerier", men på "maleri" kan jeg end ikke finde min shop på de første 5 sider.

 

Og det samme gør sig gældende for "abstrakte malerier" vs "abstrakt maleri".

 

Så enten er der noget galt med mine søgninger, eller også er problemstillingen og spørgsmålet det samme :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert fordi du bruger Chrome og er logget ind. Den husker dine besøgte sider, hvilket kan have en direkte indvirkning på søgeresultaterne. Prøv at søge igennem http://www.impersonal.me/, så får du et mere klart billede.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Njaa - du ruller faktisk også fælt her. Lige nu er du ganske rigtigt væk på "maleri" - men det var du altså ikke før.

Jeg vil tro, at for eksempel lidt arbejde med dine Image Alt Tags, der er helt og aldeles uudnyttede, kunne hjælpe ganske gevaldigt på den sag!

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er lidt underligt synes jeg. Det er kun på "maleri" jeg har oplevet det - ikke på "malerier", den er nogenlunde stabil (3-5).

Vil du uddybe hvad du mener med hensyn til Alt Tags? Jeg synes da, at jeg har været inde og navngive dem i Prestashop.

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)