Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af mit hus til nyoprettet ApS

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Men der blive vel ikke tale om nogen form for kaution, hvis kreditforeningen tager pant i huset samt de 50.000kr i ApS - eller har jeg helt misforstået ?

Huses værdi er højere end lånet så det er vel sikkerhed nok eller ?

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ann79:

Tak for svaret. Men der blive vel ikke tale om nogen form for kaution, hvis kreditforeningen tager pant i huset samt de 50.000kr i ApS - eller har jeg helt misforstået ?

Huses værdi er højere end lånet så det er vel sikkerhed nok eller ?

Banken bede om personlig hæftelse når din virksomhed ikke er mere værd end 50.000. 

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ann79:
Men der blive vel ikke tale om nogen form for kaution, hvis kreditforeningen tager pant i huset samt de 50.000kr i ApS - eller har jeg helt misforstået ?

Huses værdi er højere end lånet så det er vel sikkerhed nok eller

Beklager, men den har du helt misforstået, bank/kreditforening, vil helst have en overdækning på 2-300 % har selv måtte acceptere at hæfte for en egenkapital på par mill.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ann79:
Tak for svaret. Men der blive vel ikke tale om nogen form for kaution, hvis kreditforeningen tager pant i huset samt de 50.000kr i ApS - eller har jeg helt misforstået ?

Huses værdi er højere end lånet så det er vel sikkerhed nok eller ?


Jeg kan ikke svare på deres vegne, men jeg er overbevist om, at de vil stille personlig kaution som et ubetinget krav.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil udenom personlig kaution, så skal du til Lendino eller tilsvarende, men så er det jo ikke realkredit og renten er derfor tilsvarende højere forventeligt omkring 6-8 %

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)