Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i facebook annoncering/sparrings-session for en

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvem vil I anbefale, hvis jeg søger et kortere kursus i facebook annoncering/sparrings-session med udgangspunkt i en konkret virksomhed/case?

Jeg kan finde mange større kurser for flere deltagere, men ikke så mange kurser/sparrings-sessioner for en (som ikke koster en formue :-) ). 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det hænger helt sammen det du spørger det.

Hvis du ser dit eget opslag siger du nej til større kurser pga af økonomi og kravet er "kun til mig"
Men det skal være billigere end hvis du kom på et kursus hvor der er mange!

Kvalitet og økonomi hænger altså sammen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam forståelse for, at pris og kvalitet hænger sammen. Jeg har nok fået formuleret mig uklart (eller måske provokerende). Min kommentar omkring prisen knytter sig blot til, at jeg ikke har økonomisk råderum til at ofre de helt store summer, men at jeg selvfølgelig gerne vil betale for personlig sparring.

Det jeg søger er et kursus, der tager udgangspunkt i en konkret case som jeg arbejder med lige pt., og hvor jeg kan få sparring på de overvejelser, jeg gør mig og råd i forhold til den konkrete case. Jeg er sikker på, at de større kurser er rigtig gode og brugbare. Min anke ved større kurser er, at de ofte omhandler annoncering på et mere generelt plan, og det jeg efterspørger er i højere grad individuel sparring. Og igen, det er jeg villig til at betale for.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)