Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af god fragtfirmaer - hvordan sender man bedst i DK og udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, jeg skal finde et godt fragtfirma, der kan sende mine varer til privatkunder og butikker i Danmark og udlandet. Jeg har ikke så stor viden på området, så jeg ville blive lykkelig, hvis nogle her vil dele ud af deres erfaringer. Mine varer er skulpturer varierende i emballagestørrelse fra 50 til 100 cm i længden og 40-50 cm i bredden - højde for alle max 10 cm. Vægt fra 1-3 kg/stk. Nogle gange skal flere sende sammen. De skal selvfølgelig altid pakkes i større forsendelseskasser, så de er beskyttede, men tænker at det er almindelige pakkestørrelser. Er det GLS, Post Nord, Danske Fragtmænd, DHL eller andre? Tusind tak. Christina

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Mange foretrækker GLS da de er billigst og har flest leveringsstedder. Jeg foretrækker personligt Post Danmark (Post Nord) da de ikke kaster rundt med pakkerne på samme måde som GLS. Jeg har set dem kaste pakkerne ind på bilen mange gange.

Post Danmark har normalt styr på tingene. Men som sagt er det min personlige mening. Mange ville måske foretrække noget helt andet. 

Jeg har en webshop med cykeldele og jeg har brugt begge fragtfirmaer. 

Hvis du vælger Post Danmark, kan du forhandle om prisen på fragt. Ring til dem. Jo flere pakker du forventer at sende, jo billigere bliver det. Din pris kan måske ramme det halve af listeprisen hvis du presser lidt.

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit input, Lars. 

Fra Stenlille
Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Fra  www.smukthjem.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg foretrækker også Post Danmark. Med GLS har jeg desværre oplevet ødelagte varer nogle gange, og når de erstatter, giver de dig kun din indkøbspris ex. moms retur. Du går derfor glip af din fortjeneste, når de ødelægger en pakke :-/ 

Hvis du er oppe i volumen 1/4, 1/2 og helpalle til udlandet, plejer jeg at bruge DSV. Der har aldrig været nogen problemer med ødelagte varer, og de er rimelige i pris til udlandet. Sendte engang en helpalle møbler til Norge for 1100,- :-) 

Venlig hilsen Pernille, www.smukthjem.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)