Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop med legetøj for voksene.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt på mig med mit iværksætter eventyr :-)

Jeg går med tanker om at starte en webshop som udelukkende sælger sexlegetøj, der er mange om det men jeg er klar til at tage kampen op.

Men jeg er forholdsvis ny i faget (webshop) er der nogle specielle regler for at starte og drive en webshop?

og kan i evt anbefale en eller to virksomheder som kan lave/opsætte en webshop til en overkommelig pris? :-)

Til sidst ville jeg bare sige tak for jeres til og ser frem til jeres svar

Daniel.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Det lyder som en god ide, men som du selv siger det er en hårdt branche. Har selv haft webshop i den kategori i nogle år inden inden jeg kastede mig over noget helt andet. 

Min erfaring siger mig, at hvis du vil være noget indenfor den brache må du smide dig selv på bordet og det er dig din ansigt, din kæreste osv. 

Det er nemlig den konkurrence du er oppe i mod. 

Du skal gøre dig bekendt med at lave produkt videoer
Finde folk til at afprøve og teste sexlegetøj
Du skal kaste alt ind på at få styr på Søgeordsoptimerring, (Folk fra den branche er pionærere indenfor det område)
Du skal have en klar plan fra starten af og adskille dig fra dine konkurrenter


Her kan du læse om UPS som er udviklingen af en webshop unikke salgrgument - hvorfor skal en kunde vælge din webshop???

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

Hvis du vil begynde at lære lidt om webshops kan du staret med at booke en gratis gennemgang af det webshop system jeg arbejder med.

Jeg kan vise dig lidt rundt og fortælle lidt om det at have en webshop. Du er nok tidligt på din rejse, jeg er dog sikker på jeg nok kan inspirere dig videre...


Du kan se en introduktionsvideo til Weebio.dk som jeg arbejder med til dagligt...

https://www.youtube.com/watch?v=sxnBbviqabg

God arbejdslyst!!



René

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielLarsen:

og kan i evt anbefale en eller to virksomheder som kan lave/opsætte en webshop til en overkommelig pris? :-)

Daniel 

Tillykke med din beslutning om at starte webshop - uden såkaldt "gåpåmod" kommer man ingen vejene :)

I forbindelse med udarbejdelsen af en webshop, så vil jeg gerne slå på tromme for vores WooCommerce løsning. Vi udarbejder alle kunders kunders webshops i WooCommerce, hvorigennem vi har mulighed for at lave en komplet og salgsklar løsning - opsat i et professionelt og indbydende design. Vi kan bistå dig med alle relevante elementer, såsom betalingsløsning, hosting og evt. vedligeholdelse. Du kan læse mere om vores webshopløsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

I denne forbindelse er du meget velkommen til at kontakte mig direkte for en dialog omkring dine ønsker samt dine muligheder. Jeg kan fanges på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50. 

Lad mig endelige høre fra dig hvis du finder vores løsning aktuel. 

God aften. 

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,


Jeg har en sexshop, som jeg skal af med, da jeg mangler tid til den.

Den har ca 2500 produkter. Så her vil du spare meget tid!
Der er intet varelager, da alt foregår via dropship fra en dansk grossist.

Dog kræver det noget arbejde fra dig, med at optimere tekster, SEO osv hvis du skal tjene gode penge på dette.

Hvis du vil vide mere så smid mig en PM.


Mvh
Dennis

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal den koste ?

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en pm.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket aminos virksomheds børs der er 4-5 webshops med sex legetøj til salg

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja der er ofte flere webshops med sexlegetøj til salg på virksomhedsbørsen..

Rådføre dig før du kaster dig ud i, at købe en eksisterende webshop. Det kræver en grundig research og viden omkring webshops og online handel, hvis det er den vej du ønsker at gå.

Her er en podcast om hvordan du udfører en webanalyse - i øvrigt kan du finde rigtigt mange interessante podcast om online nethandel hos pottercut!!

http://pottercut.dk/jacob-kildebogaard/google-analytics-webanalyse-og-statistik/

Guide til køb af eksisterende webshop..

http://www.incomediary.com/buy-sell-website

God arbejdslyst!!

René

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rene

Hvad mener du med at man skal rådføre sig, selvfølgelig køber man ikke bare en webshop og så køre det af sig selv, men hvad tænker du specielt man skal være opmærksom på hvis man vil købe en eksisterende webshop, man skal selvfølgelig se nogle tal og budgetter, antal besøgende og antal handler.

Kan man egentlig finde nogle tal på hvad der er godt og dårligt. Af antal besøgende og procentvis hvor mange handler man bør have.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)