Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay på simpel hjemmeside- uden cvr. registrering/moms etc.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg håber nogen kan være behjælpelig med lidt råd?

Jeg har haft en simpel wordpress hjemmeside med lidt salg (under 50.000 kr årligt), hvor vi har lavet overførsler med mobilepay. Men det har dog virket lidt useriøst, at "bede kunderne overføre penge til et tlf. nummer via mail). Jeg vil gerne opdatere siden til en webshop med evt. magento.

Jeg ønsker funktionerne af b.la lagerstatus, læg i kurv, adresse, kvittering til kunden etc.

Jeg har undersøgt mulighederne for dankort betaling, men her skal man være med cvr. nummer etc. Så derfor:

Kan man bruge mobilepay på en (magento?) webshop, uden at skulle cvr. registreres/ansøge hos instanser som clearhouse etc.?

På forhånd tusind tak.

Venligst Natascha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobile Pay til erhverv kræver at du har en betalingsløsning hos f.eks. quickpay eller epay.

Hvis du vil starte ud med en betalingsløsning, som ikke koster et månedligt gebyr, mener jeg at https://stripe.com/dk ikke kræver at du har et cvr-nr.

Med stripe kan du modtage visa + mastercard.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John siger er det ikke lovligt.

Jeg er ret sikker på, at når man laver en alm kontooverførsel, så frasiger kunden sig "indsigelsordningen", altså muligheden for at kunne fortryde købet og få sine penge igen. Jeg mener også det fungere på samme måde, med den måde du benytter Mobilepay på. Hvilket ikke er heldigt.

https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/benyt-indsigelsesordningen

Magento, samt andre systemer har indkøbskurv, lagersystem osv videre. Så det er bare med at komme igang, på den rigtige måde :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tusinde tak for svar :)

Det har nu også pt. været eget lidt salg, men da jeg tænker jeg gerne ville benytte siden til lidt mere salg, så er tanken at det nu skulle gøre ordentligt.

Er der nogen muligheder for at tilbyde dankortbetaling uden at skulle være cvr. registreret?

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for rådene indtil videre :)

Der er nævnt, bl.a "Stripe" tilbyder dankort betaling uden at man skal være registreret.

Kender i evt, til andre, meget gerne danske, udbydere at dankortløsnings muligheder uden registrering med cvr.?

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge Paypal til kortbetaling - også uden CVR. Men Stripe er billigere i gebyrer.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.kortgebyr.dk/ med flueben  i dankort (og mobile pay om du vil) giver dig alle de muligheder der er for dankot/visaDankort

Du spørger vel ikke om det med uden CVR fordi du er under 18 - for så har du jo et problem mere - men ellers kan du finde kortløsninger der også giver CPR muligheder

god vind med det  vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Karsten Sønderup:
Mobile Pay til erhverv kræver at du har en betalingsløsning hos f.eks. quickpay eller epay.

Ret beset hedder produktet MobilePay Online - MobilePay Erhverv er noget andet og ikke til e-handel.

vh

thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)