Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sparring/hjælp til angle/venture capital.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og er klar til at udvikle et produkt, jeg har klarlagt markedet og har fundet de teknologiske partner.
Jeg ønsker at producere produkter inden for sundhedsteknologi og træning, konkret er jeg lige nu i gang med at udvikle en indlægssål, som kan bruges til at forbyge skader og forbedre løbeøkonomi samt har store applikatonsmuligheder inden for elitesport og genoptræning af postoperative patienter. 

Mine kernekompetencer er, at jeg kender min kundegruppe godt og har en bagrund inden for trænings- og fysioterapien.

Jeg står lige nu og mangler en masse kapital, for at kunne udvikle produktet og få det sat i produkton og ud til kunderne. Derfor har jeg brug for nogle værktøjer til at finde en pengestærk partner, som også kan bruges som sparring ift. denne projekt og supplere de steder hvor jeg selv mangler erfaring/viden. 

Hvis der er nogen der kan hjælpe med enten kontakter, tips/tricks, bøger o.l. så er jeg MEGET INTERESSERET og vil sætte STOR pris på det. 


Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du finde en økonomisk partner til dit produkt er det første du skal gøre at regne ud hvilket beløb du leder efter. Er din beregning forkert risikerer du at både du og din partner går konkurs inden du har et produkt! Derfor skal du tydeligt vise at du kender din økonomi for projektet. Dernæst skal du kunne sandsynliggøre at din partner får sin indskudte kapital igen i løbet af 2-4år (?) via den ejerandel han får i dit projekt.

Derfor skal du ikke bede om 5mio hvis du kun har brug for 1mio, og ligenu har du ikke noget beløb på så det du beder om er en åben checkbog og det er der ingen der vil give dig.

Du skal også vise du har realistiske forventninger til salg og pris og marked.

Hvorfor kan den teknologiske partner ikke modtage andel i projektet for deres ydelse - det er useriøst at de vil have en blankocheck til udvikling hvis de ikke selv tror på produktet. De burde i det mindste kunne tilbyde dig et lån, evt. mod et prismæssigt risiko tillæg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)