Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første årsafslutning i ApS - hvordan er proceduren, step-by-step?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Per,
Tak for spørgsmålet, en smule kritisk må jeg sige.Surprise
Ja, jeg har oprettet hjemmesiden startnytfirma.dk, som et vidensdelings-site, du kan kalde det en blog om du vil. Der er ikke nogen "rådgivning" involveret.

Du anfægter om jeg overhovedet er "kvalificeret" til at have en hjemmeside der beskæftiger sig med det, men hvis du har læst på hjemmesiden så beskriver jeg at alt er baseret på egne erfaringer og hvad jeg har lært i processen. Jeg udgiver mig hverken for at være bogholder, revisor eller andet. Blot en person som har prøvet at starte en virksomhed. Se evt. min ansvarsfraskrivelse på siden.

Jeg bruger Amino og flere andre sites til at lære nyt, og deler herefter gladeligt ud af det på siden. Dem som kan bruge det kan tage det de vil, men der er ingen økonomiske interesser eller lignende i siden, så jeg synes din sammenligning er skudt helt ved siden af.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Per Krabbe, scanboat.com:
@Lisbeth: Undskyld men må jeg lige spørge om noget.... er det korrekt forstået at du driver http://startnytfirma.dk/ og så samler du info her.
hvis det er tilfældet så pas på. Jeg kender mange bogholdere som vælger kun at tage personlig virksomhed og holder sig fra VSO og holder sig fra selskaber - specielt hvis de har holding/sambeskatning mm

Du skal være stensikker på hånden i det du gør og uanset hvad, have en god rådgiver forsikring så du ikke pludseligt står med erstatningskrav

vh John Hannover

Hej John,

Som jeg også har skrevet til Per så har jeg lavet et vidensdeling site - det har intet at gøre med en rådgivervirksomhed...det er faktisk slet ikke en virksomhed ;-)
Jeg har angivet en ansvarsfraskrivelse flere steder, og det må vel være op til en bruger at verificere indhold ligesom det er her på Amino.
Jeg ser ikke nogen forskel.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Sørensen:
Som jeg også har skrevet til Per så har jeg lavet et vidensdeling site - det har intet at gøre med en rådgivervirksomhed...det er faktisk slet ikke en virksomhed ;-)
Jeg har angivet en ansvarsfraskrivelse flere steder, og det må vel være op til en bruger at verificere indhold ligesom det er her på Amino.
Jeg ser ikke nogen forskel.
det er der så sikkert heller ikke - det vil der som udgangspunkt nok kun være hvis du tager penge for tjenesten - tager du forbehold for svar på dit site vil du næppe have problem 

god vind med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)