Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lande jeg ikke bør sælge/sende varer til ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Seagull UAV Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg driver en lille webshop som stille og roligt er i vækst..

Vi har pt. valgt en række lande vi sælger/sender varer til og med mulighed for at kunden kan efterlyse at få sendt til sig land..

Dette har jeg gjort idet jeg ikke kunne finde en "liste" over lande som man fx bør være mere forpasselig med at sende til..

Nordkorea kunne fx være et sådant.. Findes der en "liste", eller hvordan har andre taklet denne situation ?

Pt. takler vi det nogenlunde, men kunne sagtens forestille mig at vi mister en del salg når en kunde ikke kan finde sit land på listen ved Checkout og ikke orker at spørge os på supporten..

Venter spændt på input :)
Tak for Jeres tid !

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh, tror ikke du kan skal være bange for at du mister salg til Nordkorea, de har jo slet ikke adgang til din side.

Det kommer jo helt an på hvad du sælger, og hvordan du annoncerer - fordi det er jo lige meget med at have en liste med lande som f.eks. Mexico eller Østrig hvis du ikke annoncerer/henvender dig til de markeder - så finder de dig jo aldrig.

Snyd kan jo komme fra alle lande, inkl. Danmark - så der findes jo ikke en standard liste. Men det er klart at hvis du ikke henvender dig til kunder på det Rumænske marked og du lige pludselig får en ordre på 5000 kr. så kan du nok godt forvente at det er med stjålet kreditkort

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Seagull UAV Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Marwe :)

Med Nordkorea mente jeg dog at det 100% var én af de lande vi aldrig ville sælge til :)

Vi promoverer vores produkter på internationale fora hvor alle interessere kunder vil finde os, samt mange af vore kunder promoverer os ved at skrive på fora i deres eget land etc.

Det var nu mere om der var en kort liste af "de her lande bør du være ekstra opmærksom på at handle med" etc.. :)

Sælger eget produceret udstyr til drone markedet, hvor Danmark endnu ikke helt er kommet med på vognen - så vi sælger pt. til de fleste verdenshjørner..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)