Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

hej 

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket firma er det bedste og hurtigste til at opstille en webshop?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt for hurtigt på tasterne? Vil du have det hele på tallerken?

Hvad med lidt forarbejde? Brug søgefunktion her på Amino.

Tror du virkelig, at der findes et firma som er bedste, eller hurtigste, og at du vil få et neutral svar her?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Firma 1: Det er klart os, der er både bedst, hurtigst og billigt.

Firma 2: Det er klart os, der er både bedst, hurtigst og billigt.

Firma 3: ^

Skriv hvad du ønsker, hvad dine behov er osv, så skal du nok blive kontaktet, eller i det mindste få en masse svar med "send mig en mail, så kan vi kigge på det.", og efterfølgende få tråden lukket med en "Tak fordi du søger folk, forum bliver klistret til bla bla, brug Amino Freelancer."

Her er linket til Amino Freelancer, så er dét klaret med det samme :P http://www.amino.dk/freelancer/ 

En rigtig god information at få med ind også, er dit budget. Hvor meget har du at spendere? Det er med til at sortere nogen fra, så ingen spilder tiden. Hverken dig, eller dem :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denisa

Prøv at gribe fat i Palle Jørgensen, han er salgschef hos Ivaldi i Århus. De har et kanon koncept og er rigtigt dygtige til fornuftige priser. Han kan fanges på 20976672.

Mange hilsner 

Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denisa

Vi udarbejder webshops på vegne af vores kunder baseret på WooCommerce (WordPress CMS). I denne forbindelse høre jeg gerne fra dig i forbindelse med at få afdækket dit konkrete behov. Du kan fange mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller via tlf. 70 40 40 50. 

Du kan læse om vores webshopsydelse på: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Endvidere kan du se referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Lad mig høre fra dig, såfremt du finder os relevant som leverandør :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du gerne vil i gang hurtigt kan du oprette en test shop hos weebio som jeg arbejder med.

Du kan komme online uden at skulle kode eller have erfaring webdesign.

Her er instruktions video.

Der er 30 dages prøveperiode og du kan få hjælp til at få tilpasset din webshop webdesign. 


Skriv en besked besked, hvis du har nogle spørgsmål?

Jeg anbefale dig at gøre dig bekendt med den webshop løsning du vælger at bygge din webshop op omkring...

God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)