Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

peoducent af plastic - hvorfor så svært?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har skrevet med jeg ved ikke hvor mange produktionsvirksomheder der producerer plastic (Alibaba.com) men jeg kan ikke finde virksomhed som kan hjælpe mig, så jeg håber på hjælp herinde!

Jeg skal bruge en lille blød plasticbold, som skal have to huller på hver side af bolden. Funktionen for hullerne skal være den samme som man finder på bl.a. sirup og mange honning flasker - når man trykker på flasken, kommer der sirup/honning ud, og ellers forbliver flasken lukket.

Jeg håber i kan hjælpe med at finde en producer som kan hjælpe, da det har vist sig sværere end jeg troede.

Krydser fingre for at i kan hjælpe!

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Hvilke mængder spørger du på/skal du bruge? Kunne forestille mig at mange af de løsninger der bruges til honning/anden fødevare er patenteret og hvis du spørger ind hos kontrakt producenter (dit design) med sprøjtestøbning skal du op i meget store mængder førend du er interessant for dem. Evt 3D print hvis mængderne er små?  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde slet ikke tænkt over patentrettigheder..
Min viden indenfor 3D pant er begrænset - det ville formegentlig være omkring 20.000 stk., ved ikke om 3D print vil kunne række?

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring lige på 26412715 så kan vi vende dit projekt og muligvis få dig sendt rette sted hen:) Gerne sidst på ugen og efter 17:00 :) /Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

med 20000 stk virker det ret dødfødt at lave noget selv. Hvorfor tager du ikke på en pakkemesse i tyaskland om ser på de titusindevis færdige embalager du kan købe. 20000 er normalt mindsteordren for at kunne få trykt eks en barcode på, og medmindre du er mindst ti gange højere så er du på forkert vej medmindre du vil betale astronomiske priser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)