Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranke på underside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har siden Mynewart.dk, hvor jeg efterhånden er begyndt at ranke ganske godt på søgeord som "malerier", "abstrakte malerier" og lignende.

Jeg kunne også godt tænke mig at ranke højt på søgeordet "galleri", og har i den anledning et par spørgsmål :)

Jeg har lavet en underside https://mynewart.dk/3-malerier - hvorunder metatitlen starter med "galleri". Derudover vil jeg forsøge at få skrevet en tekst på 500-1500 ord, hvorunder galleri indergår x-antal gange, herunder som H1.

Jeg vil desuden forsøge at skabe nogle gode deeplinks til siden, samt intern linkbuilding fra så mange sider som muligt.

Mine spørgsmål er:

1) Er der noget der kan gøres bedre/anderledes i forhold til ovenstående taktik? Havde det været bedre, hvis undersiden hed /galleri

2) Deeplinks til andre sider - eller til hovedsiden vil samtidig give noget værdi til undersiden?

3) Kan man se hvor meget "power" ens underside har i forhold til ens hovedside?

 

Mvh.

 

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

Flot side...

Jeg fik en gang at vide, at en tekst skal være 1890 ord lang for at have den rigtige størrelse. Det var en undersøgelse over en masse forskellige tekster ude på nettet, og den der rankede højst var altså på 1890 ord.

Hvem, hvad og hvor spørgsmål, så jeg også en gang at det gav et plus. Altså forklaringer på ting folk kunne finde på at spørge om. Hvorfor et galleri online. Hvem lavede skriget og sådan nogle sætninger. Jeg ved ikke om det virker, men jeg har selv været heldig.

God vind med projektet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan tjekke siden med diverse back links tjekker det giver et lille fingerpeg hvor stærk siden med ikke 100% https://majestic.com/

sociale delinger også godt mod undersider 

super med 500 ord mere også bedre men husk det skal ikke bare være ord for ords skyld for så klikker folk væk fra siden først og fremmest er siden lavet for andre mennesker så det skal vare god tekst bedre med kvalitet end kvantitet altså masser tekst men ikke god tekst , så husk kvalitet er fokus nummer 1.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, at der findes et nøjagtigt tal for, hvor mange ord der skal være i en tekst på siden, for at kunne ranke højt.

Men der er ingen tvivl om, at jo længere og mere uddybende en tekst er, jo bedre ranker den. 

Google vil gerne levere det bedste svar på deres brugeres spørgsmål, så hvis du skriver lange, omfattende og uddybende tekster om dine emner, så vil du sandsynligvis besvare de fleste af de besøgendes spørgsmål, og dermed ranke højt.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:

Jeg har lavet en underside https://mynewart.dk/3-malerier - hvorunder metatitlen starter med "galleri". Derudover vil jeg forsøge at få skrevet en tekst på 500-1500 ord, hvorunder galleri indergår x-antal gange, herunder som H1.

Jeg vil desuden forsøge at skabe nogle gode deeplinks til siden, samt intern linkbuilding fra så mange sider som muligt.

Mine spørgsmål er:

1) Er der noget der kan gøres bedre/anderledes i forhold til ovenstående taktik? Havde det været bedre, hvis undersiden hed /galleri

Lad nu vær med at lave tekster til Google, de tider er på vej til at være ovre. Hvis læserne ikke læser dem, belønner Google dig ikke med bedre placeringer...

Så skriv teksten naturligt, det giver meget mere og bedre på den lange bane...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har fuldstændig ret.. Det vi producerer på vores sider skal have en værdi for den som læser teksten. Dette er især vigtigt hvis du fx. har en blog og folk konsekvent bouncer når de kommer ind på din blog. Så er værdien at det du skriver ikke godt nok. 

Tekstern skal have en hvis kvalitet og så skader det ikke at vide hvad folk søger på og gøre sig bekend med trend, især longtail søgeord kombinationer er gode at arbejde med. Niche søgeord hvor du berører et emne som kører en smule ud af en streng men som måske nødvendigvis ikke har noget med dine produkter at gøre. 

Fx. så sælges der abtrakt kunst, så er der mange som søger på "hvordan man laver abstrakt kunst" eller "lær at male abstrakte malarier" jeg har ikke kigget på søgningerne overhoved.   

Jeg ville lave en historisk gennemgang af abstrat kunst historie - med milepæle osv. Det ville have stor værdi for flere end blot en tekst som ingen overhoved gider læse og som i det lange løb vil skade din webshop


En Guide til kunst og farver i hjemmet..kunne være en mulighed... 


God arbejdslyst!!

René



 

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

 

Ja, teksten skal selvfølgelig være relevant.

 

I forhold til linkbuilding - er det bedst at ensrette ens nye link mod undersiden (deeplinks), eller kan man fint linke til forsiden/andre sider og så fokusere på den interne linkbuilding for at skabe mere 'power' til undersiden?

 

Mvh.

Malthe 

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Abstrakt.

God arbejdslyst!!

Rene

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)