Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zentrada.eu - told?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Er der told, hvis man importere varer igennem zentrada.eu? Det burde der ikke være, da det er indenfor Europa, men grunden til jeg spørger er, at jeg kan se mange af de samme varer, som er på Alibaba. Så jeg bliver i tvivl om zentrada sender fra østen, så man skal betale told?

Tak! 😊

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo spørge leverandøren hvor varen bliver afsendt fra. Mange af varerne på Zentrada er jo varer som er købt i Kina, men som så befinder sig i EU, bare til en højere pris end du selv kan købe det til i Kina.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som regel er der ikke told på, da det primært er europæiske leverandører, som findes på Zentrada - mener faktisk de skal have virksomhed indenfor EU for at kunne afsætte deres varer igennem Zentrada. Det du skal være opmærksom på er, om leverandøren kan være fra Norge eller Schweiz, da der i så fald til komme told på. Det fremgår som regel af beskrivelsen hvor virksomheden har hjemme :)

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Zentrada er en samling af flere forskellige leverandører. Der hvor jeg har handlet er det hele kommet fra EU.

Når du køber gennem Zentrada, skal du som ofte købe for et mindste beløb. Du kan med lidt hel finde leverandørenes egne websites uden for Zentrada, og så handle direkte med dem. Det gør jeg.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)