Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre valuta på Facebook?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og tjekker forretning ud på Facebook, hvor man kan oploade produkter.

Jeg er dog stødt på det problem, at jeg ikke kan få ændret valutaen fra US Dollars $ til danske kroner. Jeg har søgt efter svaret, men har ikke kunne finde ud af, hvordan jeg ændre det? Nogen der har en hurtig guide?

Det er lidt uheldigt, at det viser $ ved produkterne. Se problemet her.

En guide eller en info om, hvordan dette rettes er meget velkommen Big Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Hvad med dette (som du selvfølgelig har set): https://www.facebook.com/business/help/291404291014138.

Har jeg mon misforstået både dit spørgsmålet og det svar, der er på linket?

Det virker ikke, det er på annoncer.

Mit problemer er angående produkterne i FB forretningen, som vises med $ som valuta :/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme problem. Det eneste jeg kunne finde frem til var, at de ikke har åbnet op for anden valuta end $.

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det. Men jeg har droppet at opretter flere produkter, da det ikke giver mening.

Desuden så ville jeg også ønske at de lavede det muligt at uploade en csv fil med alle end produkter fra egen webshop.


God søndag

Fashionuneed.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dg-netsalg:

Jeg har samme problem. Det eneste jeg kunne finde frem til var, at de ikke har åbnet op for anden valuta end $.

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det. Men jeg har droppet at opretter flere produkter, da det ikke giver mening.

Desuden så ville jeg også ønske at de lavede det muligt at uploade en csv fil med alle end produkter fra egen webshop.

Okay det er også det, som jeg har kunne læse rundt omkring. Det er jo lidt komisk, at de ikke åbner op for andre...

Det med CSV fil kommer meget snart, kunne jeg læse på et engelsk blogindlæg, som jeg fandt. Så det bliver snart løst :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)