Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til dem der driver webshop (salg her op til jul)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne spørge alle jer der driver webshops, hvordan i oplever salget her op til jul.

Jeg driver selv en webshop med fin omsætning. Lige nu oplever jeg desværre et fald i salget, men jeg har det samme antal besøgende som hidtil. Jeg har undret mig meget over det, og spekuleret i om det kan have noget med Google's opdatering at gøre. Men som sagt har jeg præcis det samme antal besøg som jeg hidtil har haft, så der er ikke noget fald eller noget alarmerende at se i Analytics.

Oplever i webshop ejere at jeres kunder holder mere tilbage nu her inden julehandlen for alvor starter? Jeg tænker også om folk holder sig tilbage, fordi det snart er black friday?


God dag til jer alle

Mvh Morten

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok mange der er i research fasen lige nu i forhold til julegaver. Og der skal nok være en del der venter på at tilbudsræset starter på black friday og cyber monday.

Jeg oplever dog med juleri.dk at der allerede er godt gang i julesalget af kalendergaver og lignende.

Hvis du har samme antal besøgende som hidtil, så er din synlighed jo intakt (med mindre dine trafikkilder har ændret sig). Det kan du jo kigge efter i analytics. Måske har du fået mere trafik ind fra en dårligere konverterende trafikkilde?

Det kan også være at du har en fejl på shoppen et sted? Det ville være oplagt at tjekke hele dit forløb fra første besøg på siden og helt igennem til købt ordre fra flere enheder. Mængden der researcher og køber fra mobile enheder har for en del webshops overhalet desktop. Så jeg ville tjekke analytics for data om hvordan dine konverteringer er på forskellige enheder og desuden tjekke det selv på tablets, telefoner osv.

Det var lige et par hurtige bud fra mig. :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)