Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, min hjemmeside er blevet hacket

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber at kunne få hjælp herinde.

Min webshop er blevet hacket og nu står der "kinesiske" tegn ved min webadresse, når man søger på mit firma. Siden fungere normalt nu (tror jeg), men det skræmmer jo kunderne væk. Der advares desuden også mod at siden er hacket.

Siden har været helt nede og adskillelige funktioner har været sat ud af spil, bla fik jeg ikke længere mail, når kunderne kontaktede mig... og kunderne får ikke ordrebekræftelse, ved køb. 

Er der mon nogen herinde der kan hjælpe? Julehandlen er igang... og det hele skal meget gerne virke hurtigt.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan jeg godt hjælpe med.

hvis du vil betale for den tid jeg bruger på det, er du velkommen til at skrive til mig på jd@icode.dk

så tager vi den derfra.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg har en programmør på sagen og betaler allerede for det. Men det er gået lidt i hårdknude, så er ikke interesseret i at betale lige pt.... blot at få (tekniske) råd... ikke den fysiske udførelse.

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du webhotel? For der er altså forskel på, hvor gode de er til at sikre deres servere...

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en del webshops og kender godt den malware som er i omløb nu.
Alle filer skal renses da der sikkert ligger backdoor og krypteret indhold data som bare kan aktiveres igen.

Lad mig vide hvis du får brug for det :)

Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar. Jeg vender tibage hvis opgaven bliver for stor/svær. Hilsen Nina

Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hos "Webhosting".... siger det dig noget?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig ikke meget da den malware i omløb lige nu smutter de gennem plugin og moduler :)
De kan hacke alle server men klart kan man have server hvor man kan scanne filerne, hjælper bare ikke meget da der stadig er gemt filer til at generere nye malwarefiler.

Hvis ikke de havde kostet mig tonsvis af arbejde ville jeg tage hatten af for dem da det er godt lavet.
Hos mig er der lukket af nu men tog dælme tid at få has på de filer.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg kan huske da min server hos en tysk udbyder blev hacket den gang vi havde en række webshops i Danmark og USA. 

Det var godt nok et skod firma som beskylde os for at sende masse mails ud. Det resulterede i at de lukkedevores server ned. 

Vi havde gudskelov en backup, men vi mistede flere sider og måneders opdateringer og vi fik aldrig lov til at få vores ting. 

 

Faktisk den dårligste attitude jeg nogensinde har oplevet hos et firma. 

Nu er der gået 10 år... Vi har lært en masse siden dengang og derfor har vi fokus på at vores servere altid er i top.


Min advarsel er at nogle server og hosting services ligger ansvaret hos dig for at vedligeholde din server og beskytte den mod angreb.

Hvis det går galt kan de nægte dig adgang til dine data.. hvis de vurderer det er dit ansvar..


God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)