Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil du tænke i denne situation?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Mit umiddelbare indtryk er, at der er kommet flere væksthuse til iværksættere. Man kan eksempelvis leje et skrivebord eller et kontor. Hvis I forstiller jer, at I er en kunde, der gerne vil have fysisk individuel rådgivning. Hvordan tænker I som kunde når, personen der skal give jer rådgivningen sidder ved et skrivbord blandt andre iværksætter eller ved et kontor i et væksthus?

Det skal lige siges, at jeg intet har imod væksthuse tværtimod. Jeg bruger dem hyppigt og til stor gavn.

Venlig hilsen

Frederik

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg endelig ville forvilde mig derhen, fordi det ikke kan klares pr. telefon eller mail, ville jeg tænke, at her er en m/k, som holder udgifterne nede, som nok er alene, men alligevel ønsker en form for fællesskab samt telefon/sekretær-service. Medmindre hun/han sidder i et støjfyldt lokale, vil jeg være lisså positiv som på et dyrt mahognibefængt advokatkontor og måske endda mere tryg. Hvis du mener, at jeg tænker, at her er nystartet gut/tjej uden så meget erfaringen, så ville jeg nok vide det qva min indledende research. Spørger du, fordi du overvejer det eller fordi du vil have hjælp til at vurdere en konkret?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte sådan stedet har man mødelokaler tilrådighed man bruger når en kunde er på besøg.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for dit svar.

Jeg er nemlig i gang med at starte en virksomhed, der skal sælge rådgivning inden for sundhed og ernæring. Jeg overvejer at starte med at leje nogle lokaler eller måske bare booke et kontor efter brug. Årsagen til, at jeg spørger er, jeg er nemlig er lidt nervøs for, hvordan den generelle kunde ville tænke, hvis jeg sad i et væksthus.

Venlig hilsen

Frederik  

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej erjegher

Jeg har også overvejet netop denne mulighed, men mange tak for svaret.

Venlig hilsen

Frederik

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:
, jeg er nemlig er lidt nervøs for, hvordan den generelle kunde ville tænke, hvis jeg sad i et væksthus.
Dét skal du ikke være nervøs for! Jeg sidder herhjemme, og dét er i al fald ikke særlig "imponerende" - men det kunne du måske også? (Altså ikke hjemme hos mig :-)). Udover at låne mødelokaler kan du jo også komme ud til folk eller forsøge dig over telefonen. Held og lykke i al fald.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar. Det giver noget ro at vide, at jeg ikke behøver at være nervøs for denne situation. Endnu en gang mange tak Jørgen. 

Venlig hilsen

Frederik

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke bryde mig om at give fortrolige oplysninger i forbindelse med rådgivning/vejledning i et miljø, hvor uvedkommende kan lytte med.

Men hvis det kun handler om, hvorvidt det "ser godt ud", så har jeg da været til masser af møder hos respektable folk i kontorfællesskaber. Jeg har også selv "boet" i kontorfællesskab. Der kunne vi låne mødelokaler, når det skulle være fortroligt.

Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Først og fremmest tak for dit svar.

Jeg havde faktisk slet ikke tænkt over det, men det er en rigtig god pointe angående de fortrolige oplysninger. Jeg skal nok gå efter et kontor, hvis jeg skal have et fysisk mødested for mine kunder.

Venlig hilsen

Frederik

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke anskue det negativt. Kontorhoteller er meget brugt hvad enten det er konkrete kontorhoteller, eller der er tale om et væksthus. Det er jo fint i tråd med tidens tand, deleøkonomi osv. 

Det vigtigste er ubetinget at være ærligt omkring det, skriv 3 linjer på din hjemmeside om det, og sørg for eventuelt at forklare dine besøgende konceptet. Det kan være en god ice-breaker før man begynder at tale business.

Jeg var meget tæt på at rykke ud i et væksthus da jeg startede, men valgte så i stedet et lille kontorhotel i byen i stedet. Her bor vi stadig og deler vores etage med en pensioneret læge der arbejder med akupunktur 3 timer om ugen. Når mine kunder kommer på besøg forklarer jeg dem altid situationen og jeg har aldrig fået et skævt blik.

Mvh

Ruben

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)