Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online server eller vps ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre i dag en webshop baseret på dropshipping indtil webshoppen fungere så godt at jeg kan hive hele varepartier hjem.

så kommer det sjove for efter jeg skiftede leverandør har jeg nu 16,000 forskellige vare kontra de før 100 stk.

og da jeg nu køre min webshop fra en udbyder der har nogle skabloner man kan følge er mit nuværende system for lukket kontra at hente opensource programmet prestashop hvor min levrandør kan automatisk holde mit varelager opdateret fremfor hvor jeg hverdag skal bruge hele hele dagen på det.

men for at kunne køre prestashop skal jeg have et sted at ligge det. helst så billigt som muligt men det skal være eu eller dk serverne ligger.

jeg har snakket med tdc og de mener en vps mini ville kunne klare mine behov. jeg har også snakket med min nuværende webshop udbyder der meget gerne vil ligge funktionerne jeg skal bruge ind mod mer betaling da deres system også er prestashop. jeg betaler pt ca. 500 kr måneden inkl moms på min nuværende løsning for en model jeg kan hente en større version af selv i prestashop og jeg kan købe de evt. monduler for et engangs beløb.

eller er et Webhosting på Unix/Linux server. Understøtter PHP, PHP Safemode Off, Perl, Cronjobs, Egne error pages. nok? 

feks. min nuværende udbyder koser 149 eks moms pr md. for quickpay mondulet hvor prestashops quickpay mondul  koster 200 kr eks moms engangs beløb.

økonomisk tænker jeg at det helt klart bedst kan svare sig med noget server plads et sted men hvad vil være bedst til mig? 

håber i kan hjælpe mig.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Crazy Sale,

Vi tilbyder prof. hosting af Prestashops. Vi er lokaliseret i København og benytter os af dansk datacenter.
Vi tilbyder både VPS til de krævende eller shared webhoteller målrettet Prestashops. 

Uanset hvad vil vi gerne hjælpe dig med den bedste løsning. Kontakt os på mail info@proudwing.com, og vi finder ud hvad som er bedst for dig.

Mvh

Andreas

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde kunne starte ud med et kvalitets webhotel, som er gearet til webshops, men det er en god idé at vælge en leverandører, som kan hjælpe med en managed serverløsning, når/hvis dit behov vokser.

Prøv at kontakte Lucas fra hosting4real.net. Han tilbyder af og til at hjælpe med afklare behov, samt hastighedsoptimering af webshops.

http://www.amino.dk/members/zerpex/default.aspx 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen,

Som Karsten nævner kan du sagtens hive fat i mig, enten her via Amino eller direkte på lucas@hosting4real.net - vi har et par kunder der køre samme størrelse (lidt mindre) shops som dig, også via dropshipping, og disse ligger på vores normale webhoteller vi tilbyder - vi har en del erfaring med hvordan de forskellige indstillinger skal sættes for at give bedst mulig hastighed, og samtidig holde ressource forbruget nede.

Du kan også kigge på modulet http://addons.prestashop.com/en/7939-page-cache-v3.html hvis du vil have super fart under din side - selvom 100 euro kan være en del for et modul som dette - så er prisen hurtigt tjent hjem igen, fordi det faktisk kan tillade dig at spare en del penge på din hosting løsning.

Jeg syntes du skal tage fat i enten Andreas fra Proudwing (de ved hvad de laver), eller mig - begge virksomheder kan tilbyde en løsning der højest sandsynligt passer fint til dig.

Ang. TDC så er det en fin udbyder, men kigger man på mængden af ressourcer du får tildelt på en VPS Mini til 199 DKK eks moms - er alt for lavt i forhold til hvad man kan få andre steder, eller endda hos nogle webhoteller.

Du skal også tage op med dig selv om du selv vil stå for vedligeholdelse og optimeringer af systemerne eller vil overlade det til andre, i sidste ende, dit mål er at have en shop der sparker r*v og ikke skal bruge tiden og energien på at tage dig af korrekt opsætning, optimering og patching af sikkerhedshuller osv.

Ihvertfald held og lykke!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)