Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man kan ikke ringe til Danløn?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe, at man ikke kan ringe til Danløn?

Jeg sad i går aftes og ville købe 12 klip til lønkørsler, men kom ved en fejl til at taste 121. Det resulterede så i en faktura på lige over 2.200 kr. Det skal siges, at på siden, hvor man taster antallet af klip ind ikke fremgår, hvor meget de koster, og man bliver ikke mødt af nogen form for side, hvor man skal bekræfte sit køb. Jeg regner derfor ikke med, at det bliver noget problem at få Danløn til at rette fakturaen eller annullere den, så jeg kan lave en ny ordre. Men man kan tilsyneladende ikke komme i kontakt med dem ud over deres indbyggede kontakt-system?

Er der nogle, der har erfaringer med at kontakte Danløn? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt svare de meget hurtigt via deres kontakt system, der går normalt ikke mere end nogle få timer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke prøve krak.dk...... Der finder du et telefonnummer.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Normalt svare de meget hurtigt via deres kontakt system, der går normalt ikke mere end nogle få timer.

Tak, de har svaret nu. De fastholder dog fakturaen. Jeg har meddelt dem, at jeg ikke agter at betale den og at de i så fald må stævne mig. Tak for kaffe.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen:
De fastholder dog fakturaen. Jeg har meddelt dem, at jeg ikke agter at betale den og at de i så fald må stævne mig. Tak for kaffe.

 

Måske lige en lidt konfrontatorisk måde at håndtere sagen på,  Hvorfor er det at de fastholder fakturaen?  Gør dem evt. opmærksom på den dårlige omtale de får her på Amino.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Charly Olsen:
De fastholder dog fakturaen. Jeg har meddelt dem, at jeg ikke agter at betale den og at de i så fald må stævne mig. Tak for kaffe.

Måske lige en lidt konfrontatorisk måde at håndtere sagen på,  Hvorfor er det at de fastholder fakturaen?  Gør dem evt. opmærksom på den dårlige omtale de får her på Amino.

Måske lidt, men jeg modtog dette svar:

"Hej,
Ifølge vores Aftale om Danløn, refunderer eller krediterer vi ikke købte klip. Netop af samme årsagen bliver du bedt om at bekræfte bestillingen med din underskriftskode."


Jeg ved det ikke, det virker bare ekstremt firkantet, særligt deres system, hvor man ikke reelt bekræfter sine indtastede oplysninger i betragtning. At man skal indtaste sin kode sikrer jo kun, at andre ikke kan bestille klip uden min tilladelse, ikke at jeg rent faktisk bekræfter det, jeg har tastet ind.

Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forgæves forsøgt at få danløn i tale, og har nu 3 gange modtaget intetsigende svar, der bærer præg af autoreply funktion.

Da Jeg ville downloade deres app, fik jeg meddelelsen, at de havde sendt en sms, men jeg modtag aldrig en sådan. Jeg bad dem desuden om et telefonnummer, men begge dele blev altså ignoreret i 3 svar.

Det er utroligt, at et sådant firma kan eksistere, men de har åbenbart ingen konkurrenter.
vh.

Bo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

masser af konkurrenter - Bluegarden / dataløn, pento - salary - gratisal - zenergi masser af konkurrenter

Nej Danløn support er via hjælp skriftligt- generelt svar indenfor ½ time max i alm arbejdstid

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)