Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udbetaling af tilgodehavende moms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino

Har her tll morges været inde på min skat og kigge, og der kan jeg se at mit tilgodehavende er blevet udbetalt dog ikke som en EFI overførelse men som check, er det normalt at skat stadig udsteder check selvom min virksomhed er knyttet op til en nemkonto?

har i andre oplevet noget lignende, har normalt modtaget igennem nemkonto, men ikke den her gang..


/Abiran

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abiran. Hermed dagens simpleste råd: Ring og spørg. Jeg kan sige, at jeg aldrig så længe jeg kan huske (ca. 2 år) har modtaget en check. Har du fået den rent fysisk?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Abiran7:

Godmorgen Amino

Har her tll morges været inde på min skat og kigge, og der kan jeg se at mit tilgodehavende er blevet udbetalt dog ikke som en EFI overførelse men som check, er det normalt at skat stadig udsteder check selvom min virksomhed er knyttet op til en nemkonto?

har i andre oplevet noget lignende, har normalt modtaget igennem nemkonto, men ikke den her gang..


/Abiran

nej det er absolut ikke normalt - faktisk aldrig hørt om det. Hvis du har den korrekt nemKonto tilknyttet skat hvor dit CVR er tilknyttet, så går momsen ind der.

Du må have fat i dem på mandag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)