Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et online eller offline program til at lave animationsvideo i.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leder efter et online/offline program til at lave animationsvideoer i. Lige nu bruger jeg rawshorts.com, som man kan lave udmærkede videoer i. Jeg vil dog gerne have lidt flere muligheder og har derfor kigget på bla. goanimate.com, men syntes at 600,- dollars om året er mange penge for versionen uden deres logo. Der er mange muligheder for at styre figurerne og tingene i de videoer man kan lave, men man får også lov til at betale for det. Jeg tænkte derfor at der måske var nogen herinde, som kunne anbefale et program til at lave animationsvideoer ala goanimate. Det skal helst være et drag and drop program, da jeg ikke har tiden/lysten til at sætte mig ind i en masse teknisk omkring programmet. Håber der er nogen, som kan hjælpe.

Mvh

Kim

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her :-)

www.dinformue.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Jeg har været igennem de fleste programmer, og vinderen er GoAnimate. Det er enormt fedt med deres mulighed for at importere eksterne elementer (figurer, baggrunde, lyd, musik, fonte osv). 

Deres editor bliver bedre dag for dag, og der bliver hele tiden designet nye elementer til biblioteket. 

Det kan godt være, det er lidt dyrt, men det er pengene værd, synes jeg.

Hvis du alligevel investerer din tid i at blive dygtig og hurtig til at program, så skal det også være et program, der i orden, og det er GoAnimate. 

Håber, det hjælper :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også Goanimate er nem at arbejde med og der er mange muligheder for at personliggøre videoerne, men jeg syntes prisen er i den høje ende i forhold til mange af de andre online programmer på markedet. Havde det været et engangsbeløb havde det været noget andet, men når det er årligt man skal betale er det dyrt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)