Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvilken?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.  jeg står og mangler en webshop , men hvad vælger man? har læst om det på nettet og synes ikke det er til at finde rundt i.   

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg vil helt klart anbefale dig at kigge nærmere på en WooCommerce løsning. WooCommerce er baseret på verdens mest populære CMS-system WordPress CMS. Med sådan en WooCommerce løsning får du en fremtidssikker løsning, hvor du selv kan bestemme niveauet af de løbende udgifter - med andre ord bliver du selv indehaver af din shop, og slipper for at være låst af én udbyder ift. driften. 

WooCommerce indeholder alle de basale funktioner som skal gøre sig gældende i en funktionel webshopløsning. Du skal derved ikke ud betale dyrt for alle disse funktioner, da de på forhånd er implementeret. 

I forhold til design så er mulighederne nærmest utallige. WordPress er meget dynamisk, og du kan tage din webshopsdesign i netop den retning som tiltaler din forretning, produkt og målgruppe - altså du kan skabe de optimale visuelle rammer for salget af dine produkter. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops netop i WordPress / WooCommerce. Du kan evt. læse mere om vores webshopløsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Her giver vi dig en præsentation af løsningen. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50, for en snak omkring dine muligheder med en WooCommerce løsning. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd kan være at se efter hvad andre gør - Finde ud af hvad du vil have på den måde og så beskrive det detaljeret - Så er det nemmere hvis du skal have det lavet af en professionel..

Men ja, Wordpress har løsninger til webshop

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale Woocommerce - men det kommer også an på, hvad du kan selv, og hvor meget du vil betale for en webshop?

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi skal vejlede dig ordentligt, skal du komme med lidt mere beskrivelse af hvad du har brug for.

Der findes en masse shop systemer, Woocommerce, Magento, prestashop, opencart osv.

Men det kommer meget an på hvad dine behov er, i forhold til hvad jeg vil anbefale dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg vil gerne høre mere om dine planer, for der er ikke en løsning til alle typer af webshops. 

  1. Hvor meget tid vil du selv investere i at sætte din webshop op?
  2. Hvor mange penge vil du investere nu og fremedrettet?
  3. Hvilke forudsætninger har du i forhold til at vedligeholde en webshop?
  4. Ønsker du hyre ekstern hjælp til at passe din webshop?

Hvis du ikke er teknisk anlagt vil jeg anbefale dig, at bruge et webshop system som er brugervenligt.

Hvor du selv kan vedligeholde og tilpasse alle detaljer selv uden at skulle kode.

Jeg arbejder selv med et webshop system som hedder Weebio,

Her er en instruktionsvideo til Weebio.

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er lidt en nørd vil jeg selv prøve at bygge shoppen op, har gang med pretashop,   det skal ikke være en "fancy" shop,  kun de valgte vare , lager status, og noget betalingsmulighed 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

steffenpoulsen:
hej.  jeg står og mangler en webshop , men hvad vælger man? har læst om det på nettet og synes ikke det er til at finde rundt i.  

Som de andre også skriver, er der mange forskellige muligheder. Er der mulighed for, at du kan uddybe dine tanker om webshop, så kan vi også give dig bedre råd? F.eks. hvad er det, du ikke kan finde rundt i? Hvis det f.eks. betyder, at du ikke forstår diverse guides på nettet, vil jeg anbefale dig, at du betaler nogen til at lave en webshop til dig. Eller også kan du bruge en platform som Weebio, som René skriver.

Hvis du vil have nogle simple guides, så har jeg skrevet om Shopify og WooCommerce her.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Du kan bruge din tid på at forbedre din webshop udseende eller bruge din tid på, at sætte den op.

jeg vil til enhver tid bruge min tid på at optimere min webshop for at forbedre salget i shoppen.

God arbejdslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
jeg vil til enhver tid bruge min tid på at optimere min webshop for at forbedre salget i shoppen.

Jeg ville aldrig låse mig fast hos en udbyder jeg ikke kan flytte fra. Sådan har vi jo forskellige prioriteter ;)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)