Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en som kan fortælle mig om følgende kan lade sig gøre.

Jeg vil gerne have udviklet en app.

Den indeholder intet animeret grafisk. Kun tekst og links. Altså kun tekst. Måske vil der være nogle billeder

Funktionen er at appen åbnes og brugeren får imellem 5-8 emner, hvor brugeren vælger ėt emne. Her der 3-4 emner frem, hvor der igen skal vælges ėt. Herefter taster brugeren en oplysning ind, hvor der herefter kommer en masse relevante specificerede emner frem, som brugeren kan bruge. Det skal siges at det er ikke en søgefunktion tilknyttet Google eller andet. Alle info der kommer frem ligger i appen i forvejen.

Håber på lidt hjælp. Jeg har en forestilling om at det ikke er en svær app?:)

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Ja, det kan sagtens lade sig gøre - Og stort set gratis faktisk :) Jeg havde et behov for at få min konkurrence app lanceret på Google Play og App Store, da jeg så ville få et par værdifulde links til min side - Og så mine brugere hurtigere kunne deltage i konkurrencer.

Når det er dén type app med links og tekst, så kan du bygge din egen nemt og gratis på Appspotr (Jeg har intet med virksomheden at gøre - Men har blot brugt den) :)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Herefter taster brugeren en oplysning ind, hvor der herefter kommer en masse relevante specificerede emner frem, som brugeren kan bruge

Altså tænker du en form for 'opslagsværk'?

biler -> mercedes -> mercedes A, mercedes, B, mercedes C.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)