Kan godt tænke mig at høre jeres holdning. Er ved at introducere en ny type armbånd i DK med stort potentiale. De er produceret i Europa, god kvalitet og pris og sælger i stor stil i primært Tyskland, Holland og Belgien lige pt., hvor de sælges fra tøjbutikker og lign. Jeg er allerede igang med at besøge potentielle butikker, men tænkte også at bruge Facebook annoncering/konkurrencer til at skabe opmærksomhed. For at gøre det skal jeg jo have noget at linke til. Der bliver lavet en Facebook side, med nyheder og inspiration og hvor jeg tænker også at skrive forhandlere på. Måske have et opslag, hvor der står at ønsker man at blive forhandler kan de kontakte mig. Men da der lige pt. ikke er ret mange forhandlere, tænkte jeg at det også kunne være en ide med en webshop. Og linke opslagene op på den for de skal jo kunne købes et sted. Men kan det egentlig betale sig med webshoppen eller er det bedre jeg venter med den/helt undlader og istedet kun fokuserer på at finde forhandlere. Det jeg har oplevet er at butikkerne alle mere eller mindre sælger de samme smykker og det synes de er fint, mens alle slutbrugere/consumers (og det er rigtig mange..) som har set armbåndene er vilde med dem og ønsker at købe, da det er nyt og henvender sig til både mænd og kvinder. Hvordan ville I sætte det sammen, for både at få skabt opmærksomhed og salg? På forhånd mange tak for indput. |
Hvis slutbrugeren kan lide produktet, men du ikke kan finde butikker til at sælge det, lyder en webshop da som en fornuftig ide.