Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt i DK - kan webshop egentlig betale sig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt tænke mig at høre jeres holdning.

Er ved at introducere en ny type armbånd i DK med stort potentiale. De er produceret i Europa, god kvalitet og pris og sælger i stor stil i primært Tyskland, Holland og Belgien lige pt., hvor de sælges fra tøjbutikker og lign.

Jeg er allerede igang med at besøge potentielle butikker, men tænkte også at bruge Facebook annoncering/konkurrencer til at skabe opmærksomhed. For at gøre det skal jeg jo have noget at linke til. Der bliver lavet en Facebook side, med nyheder og inspiration og hvor jeg tænker også at skrive forhandlere på. Måske have et opslag, hvor der står at ønsker man at blive forhandler kan de kontakte mig.

Men da der lige pt. ikke er ret mange forhandlere, tænkte jeg at det også kunne være en ide med en webshop. Og linke opslagene op på den for de skal jo kunne købes et sted. Men kan det egentlig betale sig med webshoppen eller er det bedre jeg venter med den/helt undlader og istedet kun fokuserer på at finde forhandlere.

Det jeg har oplevet er at butikkerne alle mere eller mindre sælger de samme smykker og det synes de er fint, mens alle slutbrugere/consumers (og det er rigtig mange..) som har set armbåndene er vilde med dem og ønsker at købe, da det er nyt og henvender sig til både mænd og kvinder.

Hvordan ville I sætte det sammen, for både at få skabt opmærksomhed og salg

På forhånd mange tak for indput.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis slutbrugeren kan lide produktet, men du ikke kan finde butikker til at sælge det, lyder en webshop da som en fornuftig ide.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

januna:

Men da der lige pt. ikke er ret mange forhandlere, tænkte jeg at det også kunne være en ide med en webshop. Og linke opslagene op på den for de skal jo kunne købes et sted. Men kan det egentlig betale sig med webshoppen eller er det bedre jeg venter med den/helt undlader og istedet kun fokuserer på at finde forhandlere.

Ja, jeg ville vælge at have en webshop. Du kan sætte en webshop relativt hurtigt op uden de store omkostninger (især hvis  du gør det selv.) Hvis du ikke vil bruge for meget tid på det, ville jeg nok kigge nærmere mod Shopify.

Det er en god idé med Facebook annoncering. Det vil især være godt, hvis du lavede videoer om produktet, som Facebook brugere hurtigt kan dele. Folk vil hellere se, hvordan produkter virker, end de gider læse om det i et blogindlæg. Men video kræver også mere energi, så det hele kommer an på, hvor du vælger at bruge din tid.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg synes du skal komme i gang med at få en webshop med blog, en simple webshop, hvor du du ikke skal i gang med at lære alt muligt. Jo mere simpelt et er des bedre er det for dig. Så kan du fokusere på marketing og salg. 

Du skal selvfølgelig være tro mod de butikker som sælger armbåndene. Ikke underbyde eller konkurrere på prisen. 

Ny Wesbop!!

jeg vil anbefale dig at gå ind og prøve at oprette en webshop på prøve den er inklusiv blog.


Opsætning til sociale medier går pære let igennem, du kan oprette en testshop helt gratis....


">Her er en introduktionvideo

Opret en gratis webshop!!! det tager et par minutter så er du i gang!!!!

 Se det store udvalg af Templates - de er alle gratis!!

http://www.weebio.dk/themes/all

God arbejdslyst!!

René

Fra Ølstykke
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Foss IT Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det et ny produkt ville jeg nok lave en webshop... det kan give en idé om der er marked for produktet, og kunne også være en dør åbner hos nogle butikker.

du kan prøve at oprette en demo shop hos eShop+ eller oprette en shop, hvor du kun betaler når du modtager en ordre.

https://eshopplus.dk/bestil-webshop.html

Held og lykke

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at I tog her tid til at kommentere. 

Jeg må vist hellere igang med at få lavet den webshop...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

januna:

Tak for at I tog her tid til at kommentere. 

Jeg må vist hellere igang med at få lavet den webshop...

Hej Januna

Kom godt i gang og kontakt mig endelig hvis du et spørgsmål eller to.

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)