Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app med lokalitet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er her nogle der har forslag til hvor man kan lave en app med lokalitets styring ?

Det er lidt svært at forklare hvad jeg mener, men jeg kan komme med et eksempel på noget der minder om det.

Du sidder feks. i et sommerhus og vil ud af spise. Så går du ind på en app ( Den her i dette eksempel findes allerede ) du finder en restaurant i nærheden af dig og via appen kan du så bestille bord. Herefter følger du bare appens gps der føre dig hen til restauranten.

Det jeg søger er en app der kan nogenlunde det samme. 

Er her nogle der kender et stystem der opfylder dette, og hvor jeg evt. selv kan lave appen ?

Det må jo selvfølgelig ikke koste noget :-) eller ihvertfald ikke være en stor udgift at udvikle appen.

Ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 23. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror ikke der findes sådanne systemer, hvorved man selv kan bygge videre på et så specifikt system, da selve processen af at bygge en app næsten udelukkende er kodebaseret, og primært foregår med Apples udviklingsprogram Xcode. Jeg er selv en hvad jeg vil kalde middelmådig programmør, hvor jeg udvikler apps til iOS.

Men det lyder som et spændende projekt, og jeg vil rigtig gerne høre hvis du finder en løsning eller platform til det :)

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Techtify ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære DSF.

Alt kan lade sig gøre. Hvis du mangler en udvikler, er du meget velkommen til at kontakte mig ang dit spændene projekt. 

Vh

Mathias 

http://www.techtify.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)