Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsløsning konverterer bedst?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften indikerer går vores overvejelser på www.modeslips.dk i øjeblikket bl.a. på om vi kan optimere vores konvertereringer ved at ændre betalingsløsning.

Hvad er jeres erfaringer - hvilken betalingsløsning konverterer bedst? Eller vendt på hovedet - hvilken løsning skal man evt. fravælge pga. dårlig konvertering/mange frafald i selve betalingsproceduren?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
ændre betalingsløsning.

Hej Kenneth.

Du har vel en rimelig god betalings løsning med Quickpay.

Der jo også: http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Davidsen:

Hej

Som overskriften indikerer går vores overvejelser på www.modeslips.dk i øjeblikket bl.a. på om vi kan optimere vores konvertereringer ved at ændre betalingsløsning.

Hvad er jeres erfaringer - hvilken betalingsløsning konverterer bedst? Eller vendt på hovedet - hvilken løsning skal man evt. fravælge pga. dårlig konvertering/mange frafald i selve betalingsproceduren?

Hej Kenneth.

Jeg kan kun tale ud fra mig selv!

Dem hvor de åbner på en ny side og/eller ikke i samme design = falder jeg fra!

Derfor har jeg på min egen side gjort meget ud af at lave det som jeg synes er fedest. Jeg bruger stripe, og kan ses her:
www.detlilleskridt.dk

Det er endda lavet i wordpress/woocommerce.

Om min konvertering er højere end andres er svært at sige, da dem jeg kender ikke sælger en bog :D

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus - Jeg synes det er en hammer god løsning du har valgt. Det øger troværdigheden og skaber tryghed, da den besøgende kan se man ikke "lokkes" væk fra den egentlige side. Jeg er allerede i gang med at undersøge om noget lignende kan integreres på min Magento-shop med min nuværende udbyder (Quickpay).

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:

Rasmus - Jeg synes det er en hammer god løsning du har valgt. Det øger troværdigheden og skaber tryghed, da den besøgende kan se man ikke "lokkes" væk fra den egentlige side. Jeg er allerede i gang med at undersøge om noget lignende kan integreres på min Magento-shop med min nuværende udbyder (Quickpay).

Hej Kenneth.

Lige præcis :)

Jeg er helt sikker på de nok har en løsning til det!

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Theilsø Madsen:
Dem hvor de åbner på en ny side og/eller ikke i samme design = falder jeg fra!
Må jeg spørge hvorfor?

Vi åbner betaling på Quickpays side, dog branded med vores farver og logo, men vi har meget lille frafald når først kunden har indtastet navn og adresse.

Jeg handler selv meget på nettet, og har mødt alverdens måder at betale på, men tror aldrig jeg har droppet et køb fordi siden åbnede i et andet layout eller domæne. Er shoppen suspekt, har jeg luret det længe inden jeg er nået til betalingen.

Stripe er meget fint, men du kan vel så ikke tage Dankort?

Anyway, så kan du lave en embedded løsning med QuickPay https://tech.quickpay.net/payments/embedded/

Det vil dog kræve at du kører https

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Rasmus Theilsø Madsen:
Dem hvor de åbner på en ny side og/eller ikke i samme design = falder jeg fra!
Må jeg spørge hvorfor?

Vi åbner betaling på Quickpays side, dog branded med vores farver og logo, men vi har meget lille frafald når først kunden har indtastet navn og adresse.

Jeg handler selv meget på nettet, og har mødt alverdens måder at betale på, men tror aldrig jeg har droppet et køb fordi siden åbnede i et andet layout eller domæne. Er shoppen suspekt, har jeg luret det længe inden jeg er nået til betalingen.

Stripe er meget fint, men du kan vel så ikke tage Dankort?

Hej min ven.

Jeg synes bare ikke det ser sikkert ud når jeg kommer til en ny side. Det gør jeg kun ved helt store brands :)

Nej jeg tager ikke Dankort, men det min målgruppe også ligeglad med. Ingen af dem (eller maks 1-2% har et normalt dankort) - så det er fint til mig

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Theilsø Madsen:
Jeg synes bare ikke det ser sikkert ud når jeg kommer til en ny side. Det gør jeg kun ved helt store brands :)

Men det er vel ren indbildning så? Hvis du tænker over det er det langt mere sikkert at betale på QuickPay eller lignende, end gennem API kald som en eller endan script kiddie har bikset sammen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Rasmus Theilsø Madsen:
Jeg synes bare ikke det ser sikkert ud når jeg kommer til en ny side. Det gør jeg kun ved helt store brands :)

Men det er vel ren indbildning så? Hvis du tænker over det er det langt mere sikkert at betale på QuickPay eller lignende, end gennem API kald som en eller endan script kiddie har bikset sammen.

Det er det helt sikkert :)

Men mon ikke der flere der har det sådan?

Selvkørende biler er sikkert også mere sikkert end manuelle. Men derfor synes alle ikke de er mere sikre ;)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
integreres på min Magento-shop med min nuværende udbyder (Quickpay).

 

Hej Kenneth.

I din shop opsætning med Quickpay, kan du vælge hvordan betalingsvinduet vil blive vist. Du skal vælge "Overlay" så vil betalingsvinduet blive vist på din Checkout side uden at kunden forlader shopsiden.

Betalingsvinduet kan også redigeres med din logo og adresse.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)