Hej Nicolai
Det første jeg lage mærke til, er at kontakt mail adressen, er en gmail, i stedet for en mailadresse oprettet til domænet, fx kontakt@deluxgaver.dk
Lige nu sider jeg på en computer med en lille skærmopløsning: 1366 x 768, og det syndes jeg ikke den klare særlig godt. Jeg får vist den første række produkter, men billederne bliver skåret af i bunden. Det fik mig så til at teste siden på mobiltelefonen, her klare den sig endnu dårligere, jeg kan godt se produkterne, men menuen er væk, og menuknappen der er på mange andre mobilvenlige sites, er der heller ikke.
En af de ting jeg først opdagede da jeg kom over på mobilen, var de tre kategorier, Mobil tilbehør, Gadgets og hjemmet. Dem havde jeg ikke set i starten, da de kommer mellem alle produktkategorierne. Egentlig syntes jeg at der allerede var for meget på forsiden og det forklares dels af at du har hele tre visninger af shopen på forsiden. Selve shopen bør ikke ligge på forsiden, men have nogle menu punkter, ud fra de tre kategorier du har nu, og så kan man jo overveje om der er brug for alle de menupunkter der er der nu. Jeg det er fint nok med nogle fremhævede vare på forsiden, og linjen neden under hvor man kan få et indblik i de enkelte kategorier er også fin.
Kiggede lige på bloggen, og det virker altså ret upersonligt at der står by admin, og en lille ekstra ting, at have en bruger der heder admin, kan være et sikkerhedsproblem, da mange hacker prøver det som standart, og ja de hacker også små ukendte hjemmesider, da de kan bruge dem til at udsende spam.
Med hensyn til din strategi, så er jeg helt med på at det kan være en god ting at komme i luften hurtig og så udvide senere, specielt hvis man har et nyt koncept. Nu ser jeg ikke dette som et nyt koncept, der er mange andre webshop derude der forsøger at udfylde en niche, og det at starte med billige produkter, og så gå over til luksus senere, er jo ikke en udvidelse af konceptet, men en rebranding, som kan være meget svært og meget dyrt, så jeg vil anbefale dig at lige trække vejret, og finde ud af hvad er strategien for shoppen.
Det var en del kritik, men forhåbentlig også konstruktivt, og noget du kan bruge til noget