Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af Webshop

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

tusinde tak for din meget nyttige feedback

indkøbskurven er ikke noget jeg har tænkt over men helt sikkert noget jeg vil forsøge at ændre.

Det med de engelske ord rundt omkring på siden er helt sikkert noget der skal oversættes til Dansk 

Handelsbetingelser må jeg indrømme jeg har glemt, tusinde tak for at du lige nævner det


Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med webshoppen.

Den ser fin ud. Jeg har lige en enkelt lille ting:

På produkt-siden, der må købsknappen godt have en god call-to-action-farve, så man kan se den.
Lige nu er knappen bare en tekst, og jeg synes ikke at knappen står nok ud.

Du skal være velkommen til, at oprette et link til din webshop på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/

Så har du dig, ihvertfald et hurtig backlink.

Knæk og bræk med webshopenne.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Fin webshop og nogle meget billige priser. Jeg må indrømme at jeg føler at priserne næsten er for små og så kan jeg ikke lide at du kun tager mobilepay. Jeg vil gerne have en ordentlig måde at betale på når jeg handler. Men det er jo kun småting vi taler om.

Hvis du kontakter E-Pay og Clearhaus, så er du oppe og køre med danske kreditkort og dankort inden for en uge.

En fragt på 20 kr. er jo næsten for billig. Så hellere give lidt mere for varen og 0 kr. i fragt, eller tage den fragt som er det du giver i virkeligheden. 

Din Facebook profil har meget få likes. Den ville jeg nok fjerne indtil der er lidt flere likes. Den giver ikke folk en fornemmelse af at du har succes. Det skal nok komme, men så læg den på senere.

Bare nogle idéer da jeg så siden. Men held og lykke med din side.

Fra Sæby
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Fra  SKAEVE / Dansk kvalitets møbler Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg har kigget lidt på siden og lagt mærke til der kun er opsat betaling med mobilepay? 
Kunne du ikke have interessere i at få opsat en betalingsløsning, hvor du kan tage imod kort?

I så fald er du velkommen til at skrive en mail til mig på mb@pensopay.com for at høre mere. 

Med venlig hilsen

Mads, PensoPay

Fra kkk
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 29
Fra  ' Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside, men hvor, handelsbetingelser, kontakt info, Cvr,
Kan ikke se fra mobil siden

MVh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri 

Købsknappen havde jeg slet ikke tænkt på skulle skille sig ud men det vil jeg helt sikkert finde en god løsning på da det giver rigtig god mening 

Angående dit tilbud med link fra din side må du meget gerne kontakte mig på
e-mail nicolai_clausen@hotmail.dk

T
usinde tak for din tid og tilbud 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

Angående priser på shoppen var det en del af plan at vi skulle kunne konkurrere på prisen men det kan være vi skal ændre planen lidt.

Angående Mobilpay som eneste betalings mulighed var det blot for at teste om det hele virkede vi skal naturligvis have de "normale" betalings muligheder.

Du skriver at vores fragt pris næsten er for billigt vil du blot hæve prisen med 5 DKK hvis det var dig?

Angående facebook likes var det planen at vi skulle lave nogle konkurrencer lige nu så vi hurtigt kunne skaffe en fornuftig mængde likes, men du har helt ret det ser ikke godt ud kun med 3 likes.

tusinde tak for at du ville bruge din tid på at kigge lidt på http://deluxgaver.dk/ mange tak for din feedback

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Vi har stor interesse i at få andre betalings muligheder, og det kan ikke gå stærkt nok.

Tak for dit tilbud om hjælp hvis vi får behov for det vil jeg tage kontakt til dig.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amdijeff 

Det er ikke noget jeg har været opmærksom på kan godt se problemet, det skal jeg lige have lavet, men hvis du søger på det i søgefeltet på http://deluxgaver.dk/ kommer det frem.

Tusinde tak for din meget nyttige feedback og tid



 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det er en fin wenshop du har fået bygget op. 

Kan se det er en Woocommercewebshop, fint template. 

Header: Jeg savner standart UPS i header,. Er de tilgængelig i headeren er det altid inde for synsvinkel når en potentiel kunder surfer rundt i din webshop..

  • Leveringstid
  • Fragt muligheder
  • Mulighed for gratis levering 
  • osv..


Banner: Jeg savner et banner, på et banner kunne du kommunikere din webshops  USP - du bruger USP til at differentiere din websshop fra dine nærmeste konkurrenters sider. 

Meta Beskrivelser forside: Du kunne nok optimere den tekst en smule, i stedet for "velkommen til ..... Kunne præsentere din butik mere direkte, her kan du spare "Spar penge på ....,...Alt hvad du kan ønske dig.....

Pop op: "Quick View" ville måske være medre, men det er ikke sikker din målgruppe er det yngre sekment...lige så med "Sort by??"


Layout blog, kunne du godt arbejde med, så det ser godt ud på alle skærme..

Hvor er dine kategorierne?

http://deluxgaver.dk/fragt/

Det ville gøre siden mere læsbar hvis du venstre stiler teksten og ikke centrerer den..

 

Jeg savner din footer ikke er på alle sider.

Ellers synes jeg dit stite er rigtigt flot..

God arbejdslyst!!

René

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)