Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vores disclaimer blive (endnu) bedre

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  www.peacock-gold.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

På vores website har vi en disclaimer, som man jo skal have.  Via vores hjemmeside tilbyder vi prædiktioner - altså forudsigelser - på trenden for guld-prisen fremadrettet. 

Vi har en en meget fin statistik - både i omfang - men også rent dokumentarisk og med tilhørende log-files for hver eneste prædiktion.  Statistikken kan af gode grunde kun vise, hvad vi har præsteret og i et vist omfang give en idé om, hvad man kan forvente. 

Vi vil gerne undgå den situation, at en kunde kræver sine penge retur, fordi prædiktionerne ikke duede for ham/hende. 

Er der nogle, som har lyst til at give feed-back på, om vi kan gøre det endnu bedre, ville jeg være taknemmelig :)  Siden er på engelsk, da langt den overvejende del af vores kunder vil være internationale.  Vi påtænker dog at udbygge med tekst på de øvrige hovedsprog, men det bliver senere. 

siden er her:  www.peacock-gold.com

På forhånd tak for alle feedbacks på vores disclaimer. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

designet synes jeg er meget nemmere at lave en flot siden i wordpresss og der er hellere ikke disse seo fejl det er bare tilføje plugin så rettes css html fejl med wp rocket plug og image optimere plug in med mere findes der er af plug in

meget meget stor seo fejl siden peger både på med http://www. og uden www vælg din fortukne url og lav en 301 redirect til den

din side er ikke mobilvenlig det gør siden er lavt google på en mobil telefon https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?url=http%3A%2F%2Fwww.peacock-gold.com%2F 

her er pagescore test der også siger hvor fejlene er https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.peacock-gold.com%2F&tab=mobile 

flot score på computer så der er ingen problemer der billederne brug gerne https://kraken.io/ til at få endnu mere speed på billederne 

siden er ikke optimeret mod nogle ord der bruges ikke h tags en hver siden h1 overskrift og underoverskrift  h2 og det mindre vigtige tekst bruges h3 h4 h5 , det er bedst med 500 ord hver siden hvis det passer til siden , du kan evt lave en nyhed tips og ideer blog lave en masse tekst der .

der mangler facebook del like du kan bruge koden her det trækker nærmeste intet i pagescore jeg bruger iframe koden  https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button der mangler også google plus på siden 

forsiden mangler en god meta overskrift der er kun domæne navnet skriv lidt hvad du sælger der lav den aldrig 68 tegn der flere mener 40-60 tegn bedst der meta beskrivelsen 120-160 tegn der

  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  www.peacock-gold.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.  Jeg er helt ny i det her, så jeg er i fuld gang med at "decode" og inde og kigger nærmere på alle dine fine forslag.  Tusind tak.  

 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benedikte

Fed ide.. Tillykke med at komme i gang!!

Som udgangpunkt synes jeg i skal fokusere på at præsentere ideen så det står 120% klar hvad i tilbyder!!! DVS et USP der forståeligt for andre enhver efter at have været på jeres side i 2 sekunder. 

Banner: Scroller uhetsigtmæssingt som michael siger og siden er ikke resposiv.. 

Teksen på forsiden:  Som det er sagt så skal der arbejder med H1, h1 h3 h4...  Der kan in passende gøre ved at lave rigtige overskifter på den tekst i har lagt ind, det vil også gøre teksten mere læse og skimme venlig.

Tekst: Lidt som en punkt liste med fordel som imkan tilbyde og udbybende tekst nedenunder..

Footer sektion i bunden: Der mangler informationer om firma og adresse telefon osv...

Sociale medier fx rss feed: Der mangler sociale meider og måske RSS feed som jeg synes passer godt til jeres koncept. 

Main navigation menu top:  Der er ike nogen navigations menu,  det vil for mange føles en smule fremmedgørende. 

Der er lidt vej endnu..

God arbejdslyst!!

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

benedikte108:

Tak.  Jeg er helt ny i det her, så jeg er i fuld gang med at "decode" og inde og kigger nærmere på alle dine fine forslag.  Tusind tak.  

 

må jeg spørge hvorfor minus her på mit indlæg jeg bruger over 1 time finde fejl og så får det , kom med feedback hvorfor  den som har givet det , det er godt nok dårlig stil over når bruger så meget tid på feedback og vil hjælpe andre bruger , det er dårlig iværksætter stil dette minus , hvis man lavet flere indlæg på 2 linjer kunne lidt hvorfor men dette her jeg laver er en lang feedback man ikke laver på 10 minutter tids 

jeg har faktiske engang imellem fået for de gode lange indlæg minus og 2 linjer tekst plus uforståeligt at hvorfor gives minus  og plus i gang imellem 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  www.peacock-gold.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.  Det var sørme ikke meningen.  Jeg er meget glad for din feed-back - jeg har også svaret dig før - og er i gang med at kigge igennem og tilrette, hvor muligt indenfor de rammer vores hjemmeside giver.  Vores hjemmeside er indtil videre en low-budget model fra ecwid.  Vores produkt er en helt ny idé på et gammelt marked og vi ville gerne se, hvor vi kunne havne henne. 

Jeg skrev også til dig, at jeg er ny - i al fald indenfor IT - så noget af din feed-back skal jeg lige selv "decode" i forhold til indholdet på vores hjemmeside og hvordan. 

Men jeg er bestemt ikke ligeglad, men taknemmelig for den tid du har brugt på os. 

Og dine input bliver i høj grad taget til efterretning. 

Mange hilsner fra Benedikte

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  www.peacock-gold.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Også hej René - og tusind tak for din feed-back. 

Tak for bekræftelsen om vores idé.  Den har også været undervejs i adskillige år og der er lagt meget arbejde i det.  Især har vi stor fokus på at selve algoritmen leverer resultaterne - og det gør den! - men også i, at dokumentationen er 200% i orden.  Vi dokumenterer hver eneste prædiktion med log-files og registrering i regneark, så at vi til enhver tid kan dokumentere resultaterne. 

Vi bruger en (indtil videre) en low-budget hjemmeside via ecwid, som har sine begrænsninger, men jeg tror nogle af de forslag du kommer med, er mulige at lave indenfor de rammer, den giver.  Jeg er enig med dig :)

RSS feed'erne håber vi kommer på plads inden så længe.  Navigations-menuen vil jeg undersøge, for du har fuldstændig ret i, at nogle ikke lige fanger, at man skal scrolle ned. 

Det samme gælder med adresse m.m.

Tusind tak for din feed-back og tid. 

Jeg havde ikke set dit svar før i dag - så beklager tiden. 

Mange hilsner, Benedikte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)