Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MySQL password problem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 22
Fra  slettet bruger Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har et problem.

Jeg har ændre password hos unoeuro og dermed er password automatisk ændret på ftp, sql mm.

Jeg forsøger nu at logge ind på sql med det nye password men for en 1045 login fejl. - hvad er problemer? 

DBH

Chris Nielsen. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 22
Fra  slettet bruger Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lærer at vente lidt med at bede om hjælp - det virker igen :-) 

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris Nielsen:

Jeg skal lærer at vente lidt med at bede om hjælp - det virker igen :-) 

Og evt. henvende dig til deres support først? - ikke for at virke mavesur, men det er i mine øjne en underlig tendens der er her på forumet at spørgsmål som support for produktet kan svare på, skal ind på Amino og fylde.

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 22
Fra  slettet bruger Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Plazam

Håber du har en fantastisk lørdag aften.

Amino er en debatside hvor man kan få hjælp. UnoEuro Support er ikke noget man kan få fat på alle tider på døgnet.

Jeg har haft glæden at af være medlem på amino siden 2005 (har en bruger mere udover denne) og jeg har hjulpet rigtig mange iværksættere med emner hvor jeg er stærk.

SQL er ikke min stærke side, derfor spørger jeg som så mange andre lidt til råds, ikke for at genere dig eller andre på Amino, men simpelthen for at komme videre med en ide.

Hvis man ikke gider hjælpe kan man jo lade være med at skrive noget og blot læse med fra sidelinjen. Det er ikke et krav at skrive en kommentar til en tråd her på siden.

Er der en tråd på Amino der kunne være til gene for dig, så kan jeg kun råde dig til ikke at klikke på den - det er det jeg gør :)

Tænk hvis det var dig der havde et problem? - Så vil jeg da meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan, Tænker det er hvad Martin Thorborg har tænkt da han i sin tid oprettede Amino.

Og dette er bestemt heller IKKE for at lyde som en sur stodder :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)