Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo og navn til virksomhed - gode ideér

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger hjælp til en ny virksomhed.

Jeg mangler dog stadig et navn.

Hvad lægger i vægt på når i har valgt navn til jeres virksomhed? Internationalt / enstavelse / rim / osv...

Og hvordan tænker i et logo skal se ud efterfølgende.. skal det være navnet på virksomheden eller skal det være et symbol eller hvordan?

Det skal siges at virksomheden skal lave software til teknisk byggebranche som hjælpe værktøj til at lave tilbud.

Kom gerne med gode bud på navne osv.. samt hvad det evt. vil koste at få designet et logo til ?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Først og fremmest vil jeg til enhver tid foretrække et navn som går uden om Æ,Ø,Å og andre specialtegn. 
Dernæst kan det være en fordel, hvis det har noget med din ydelse/produkter at gøre. 
- Undgå forkortelser eks. IBM har brugt tonsvis at markedsføringskroner for at gøre opmærksom på hvem der er og hvad de står for. 
Når alt dette er på plads plejer jeg altid at tjekke om min navn matcher med et ledigt domænenavn. - Det gør det hele lidt sjovere. ;-)

Med hensyn til logo, så kommer det meget an på hvad det er for en type forretning du vil starte. 
Jeg har altid benyttet mig af logoer, hvor mit navn indgår. 
- Du skriver at det er noget med sowtware til den tekniske byggebranche. Jeg ville prøve at koble nogen ting som jeg forbinder med software ogteknisk byggebranche sammen og eventuelt smide navnet ind over. 

Det med om navnet skal tilgå eller ikke er meget en smagsag. :-) 

Med venlig hilsen
Emil

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)