Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan hjælpe Idé til app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu setter inde med en ide til en app og med sikkerhed kan bruges verden over og man ikke har råd til at udvikle den.
Kan oplyse at den er dyre venlig og Mill af mennesker vil helt sikker tag den til sig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Først rigtigt fedt at du har fæet en god ide, og at du gerne vil arbejde videre med den.

Først vil jeg anbefale dig at se fx denne video med Martin thorborg

hvor han fortæller om den gode ide, måske ikke er så unik.

Dermed ikke sagt man ikke kan få en god ide og tjene penge på det, helt præcist hvordan man skal komme videre ved jeg ikke, måske du kan sælge din ide til nogle app udviklere som så vil lave appen mod at de får X antal procent i din virksomhed.
Det har blandt andet Morten Resen gjort, du kunne lytte til hans podcast om hvordan han gør.


Jeg er dig sikke på at andre herinde kan have en meget bedre ide til hvordan du kan komme videre, men at man skriver man har en god ide, det er ikke noget som får folk op af stolen, da det sker ret tit herinde, lav måske et nyt indlæg og fortæl meget mere om din ide, og hvad du har af tanker, så tænker jeg du kan få lidt mere respons.

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak.
Men den fortæller ikke noget om hvor og hvem man kan opsøge ved udvikling af en app og her ved jeg at intet er på marked der ligner min ide.. Der er self en forbindelse til en ting som bruges verden over.
Men vil gerne sælge min ide til rette vedkommende.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)