Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

for ung til at udvikle en app

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har fået en god ide til en app som jeg brænder for at få udviklet og få det ud på markedet hurtigst muligt. Men problemet er det at jeg er 15 år som måske er for ung til at lave en app. Og kender ikke så meget til programmering.   

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud, ville være at springe ud i det i din fritid. Man er vel ikke for ung til noget. :) Med en masse søgen på google, youtube osv. ville jeg tro man kunne komme i gang. Selvfølgelig er det svært når man aldrig har prøvet det. Men så skal man måske over og kigge i en hel anden boldgade, og skal ud og købe sig til en udvikling af en app. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

du er ikke for ung til at udvikle en app - men for ung til at siden måtte sælge den som firma uden dispensation. Om du kan sælge din Ide til nogen andre der kan udvikle den tvivler jeg lidt på

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

15 år er da en perfekt alder til at lære at programmere apps - det er noget sværere for os på 40 at lære så meget nyt. Og det kan godt være, det vil tage dig et par år at blive rigtig god - men så er du klar til at udnytte det, når du bliver 18.

Det kan godt være, din idé til den tid er forældet. Men bare rolig, du får nye ideer. Det er ingen sag at få en idé. Det svære er at få den ført ud i livet.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er aldrig, aldrig for unge! Jo, måske til kørekort eller stemmeret, men det skal du ikke tage dig af. :-)

Jeg startede som 16´årig, og jeg ville ønske, jeg havde haft modet til at starte før. Hvis du vil læse om, hvordan man starter virksomhed som umyndig, så har jeg lavet dette indlæghttp://kaspermfriis.dk/hvordan-stifter-man-virksomhed-umyndig/

Held og lykke - og lad ikke alderen afskrække dig! At være yngre er mange gange positivt!!!!

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er aldrig for tidligt at starte med at lave apps :-) Jeg startede da jeg var på din alder, du kan se nogle af de ting jeg har lavet på moonsted.com. 

//Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)