Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat på Faktura i Dinero Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Meget meget Brugervenlig program YesYes, Men.. 

Er der nogen der kan fortælle mig helt konkret om der kommer noget ændring på hvordan man giver rabatfaktura ?? Kan se på forum at folk har nævnt dette som et problem ihvertfald næsten 4 år tilbage... 

Det er nok det eneste som afholder mig fra og opgradér til pro nu.. 

VH 

Ole Jensen 

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer lige selv med et Spørgsmål. 

Lad os forstille os at dette er en faktura jeg skriver, og vil gerne køre lidt rabat på: 

arbejdsløn - 7 timer a 500 kr 

1 x turbo a 1137 kr - (vil gerne give 20% rabat) 

2 x hjullejer a 334 kr - (vil gerne give 20 % rabat) 

1 x rudehejs a 768 kr - (vil gerne give 15% rabat)  

1 x vinterhjul a 455 kr - (Vil gerne give 12% rabat)  

2 x bøsninger a 68 kr - (Vil gerne give 15% Rabat)

5  liter olie a 250 kr 

1 x oliefilter a 88 kr - (vil gerne give 10% rabat)

1x div a 100 kr 

det er ikke så meget de faste ting, det er mere de ting som der er ny pris på hver gang. 

Hvordan gør jeg det nemmest i Dinero

VH 

Ole 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuel at tage fat i supporten derinde, jeg er sikker på de gerne vil besvare dit spørgsmål :-)

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Grumsen:

Prøv eventuel at tage fat i supporten derinde, jeg er sikker på de gerne vil besvare dit spørgsmål :-)

Hej.. 

Gjorde jeg igår. Og hun sagde at hun godt kunne forstå min undren, og henviste mig til deres support side om indsætning af rabat, yderligere havde hun ikke noget svar på hvornår og hvis det ville blive ændret. Kan bare ikke forstå det, når folk har efterspurgt det siden nogle år tilbage. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Zamu Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har før gjort det at jeg har oprettet en konto til rabat,
og udregnet den samlede rabat og sat ind som et produkt til sidst på faktura'en som et minus beløb :) 


mvh.
//Zamu

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Ja der er jo løsninger på problemet. og tænker da også det er overkommeligt så længe jeg bare er mig selv der går og roder med ting. Men det må da være muligt og lave en knap så man kan smide den ønskede mængde rabat på hver enkelt ting. ellers går der hurtigt noget tid med og sidde og udregne de forskellige rabatter. Og jeg vil hellere bruge min tid på og lave det jeg er god til istedet. og det er ikke regning skal jeg hilse og sige. 

Ole 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er jo i stærk udvikling og vælger jo at lave alle de funktioner som i princip alle har behov for. Behov for rabat på hver enkelt vare vist hver for sig - er givet ikke anset for vigtigt nok. Jeg tror det er en af styrkerne ved programmet, at man netop ikke fra start kaster sig over ethvert behov, men fokuserer på det som de langt fleste - og ofte mindre selvstændige efterspørge mest - og jeg tror ikke rabat på hver linje er et stort behov i fakturavisning - så mon ikke det bare er at leve med det eller vælger noget der kan lige den ekstra funktion

En samlet rabat på en faktura kan du sagtens give - forklaret her https://dinero.dk/support/hvordan-laver-jeg-rabat-dinero/   der kan du som også lave den per linje men det er en del ekstra arbejde

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Jeg kan regne ud du ikke er fra Nordjylland.. ?? :) 

Det er ihvertfald ret vigtigt heroppe når der bliver sendt en faktura.. om du så kompensere for det andet steds er uvedkommende  bare der står rabat x beløb.. :) 

Men ja du har nok ret.. Er også meget glad for indtil videre.. er kommet fra E-conomic og det er simpelthen for uoverskueligt for mig og skal sætte mig ind i. 

Ole 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Zamu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes Dinero er langt bedre en E-conomic,
og jeg tror Dinero kommer til at overtage 'spillet' på sigt :) 

Jeg tror mange af de funktioner flere af os har brug for, kommer lidt efter lidt, bla. rabat funktion.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)