Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en plakat koste?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner,

Jeg har startet www.papapapa.dk og tager pt. kr. 200, 300 og 500 for mine plakater, afhængigt af om de er 21x30cm, 30x40cm eller 50x70cm.

Jeg har dog kørt 2 for 1 tilbud den første måned. Men nu da det skal til at slutte her 1. november, er jeg nysgerrig på hvad i synes en plakat er værd/må koste?

Jeg har jo en del udgifter med shoppen, adwords, facebook annoncer, SEO optimering, design, rettigheder til de billeder jeg benytter, samt tryk af plakater, hertil lokaler osv. så prisen er meget fair efter min egen mening, men jeg kan se nogle af mine konkurrenter tager meget mere eller meget mindre!

Jeg har kørt med en meget simpel prisstruktur, men det er for at gøre det nemt med 2 for 1 - som var min "lanceringspris".

Har mange tanker omkring dette emen, så jeg tænkte i måske kunne bidrage med noget værdifuldt input før jeg fastlåser prisstruktur!

Vh Daniel

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver lidt forvirret når jeg ser priser som 200, 300 og 500..

Det er nok bare mig som er af gammel skole, som bare er oplært med fx 199, 299 og 499 istedet for de lige priser.. sorry det var ikke det du spurgte om..

PS. Mega fed side.. min erfaring er at priserne ikke er de vigtigste, men derimod produktet.

Kenneth Jønsson

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt, hvis jeg skulle betale 200-500 kr. for en plakat, så skulle det virkelig bare være noget som jeg ikke kunne leve uden. Men jeg er nok farvet af at kunne finde en masse billige ting på Ebay og Aliexpress. :)

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For en A2, A1 størrelse så synes jeg at 200-300 er en fin pris - hvis tryk/papir kvaliteten lever op til forventning selvfølgelig.

I forhold til priserne vil jeg også sige at der er noget ved "99" istedet for lige tal. En special tankegang hos folk...

PS. Gider du at sende mig en PM? vil gerne spørger omkring onlineBRAND. Tak.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel


Du får lige lidt feedback også...fandt et par småting..



Jeg kender ikke dit site, men jeg synes umiddelbart det lyder okay med dine prisplaner. 

Dog kan det have en effekt at sige 199, 299 og 499? - kan selvfølgelig godt give en billig effekt.??

Pæn sige i øvrigt, fin detalje med danmarkskortet i footer. Billeder siger mere end ord...


Banner slide:

Du kan godt speede det banner op en smule - ikke skiftene med frekvensen..


Denne sektion bliver lige lidt tætpakket,  mere afstand mellem de tre logoer og sektionen nede under "kundeservice, kvalitet og om plakato. De står også lidt tæt sammen. Afstanden til teksten nede under kunne også være længere. 
 


God Arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)