Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop eller tøj-mærke?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min ven og jeg har planer om at starte en webshop, hvor vi sælger andre tøj-mærker eller starte vores helt eget tøjmærke..

Så vi vil gerne vide hvad der er nemmest/billigst og hvad der sælger bedst..

<Håber der er en derude der kan hjælpe :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror, det er svært at svare på, hvad der er nemmest. Det er blot vigtigt, at I ved, at rigtig mange virksomheder allerede eksisterer i den branche - og endnu rigtig mange starter op. 

Men jeg tror, at det er nemmest - og billigst - for jer at starte med at sælge tøjmærker, der allerede eksisterer. Evt. lav en aftale med en mindre virksomhed, der designer tøj, om at sælge deres tøj. Så kan I få en god aftale op, der kan styrke jer begge. :-)

Held og lykke med projektet. Der er mange iværksættere, der har erfaring med at starte en forretning indenfor tøj op, så I har gode muligheder for at få sparring. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er umuligt at svare på hvad der er bedst, billigst osv. udfra den ultra korte beskrivelse :-) Hvis I ønsker at få mere brugbare svar fra Amino´s skarpe panel, så prøv at uddyb jeres overvejelser mere. 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i udelukkende vil have at vide hvad der er nemmest, billigst og skaber flest salg så er svaret meget enkelt: Sælg andre tøjmærker!

Når i forhandler andres tøjmærker er brandet allerede skabt og producenterne har lagt mange kræfter i hele tiden at udvikle nye produkter udfra nyeste trends. Ved at forhandle andre tøjmærker har i også en meget lav minimumsordre, så opstarts omkostningerne er mere begrænset. Så med andre ord er det bare nemmere, billigere, hurtigere og i får flere salg. Ulempen er dog at avancen er noget lavere, da i jo skal dele fortjenesten med producenten.

Har i jeres eget mærke at der langt mere fortjeneste pr solgt stykke tøj. Til gengæld skal i selv stå for alt branding hvilket koster mange penge og tager lang tid, og I skal hele tiden holde jer up-to-date med nye trends og nye produkter. Desuden skal i ligge en stor ordre før en fabrik gider starte en produktion op for jer. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)