Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du se hvad der mangler? Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger feedback på min hjemmeside der tilbyder videoproduktion af reklamefilm.

Kunne godt bruge nogen friske øjne på min hjemmeside, og vil blive taknemlig for folk der har lyst til at komme med lidt feedback.

 www.lrsnstudio.com

- Mangler du svar på spørgsmål?

- Får du lyst til at tage kontakt? Hvis nej hvorfor ikke?

- overordnet bedømmelse af siden?

Tak!

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed side du har der - jeg synes egentlig ikke der er meget at komme efter.

Jeg har dog et lille MEN når det kommer til prisen. Der står en fra-pris, men jeg har svært ved at gennemskue hvad der får prisen til at stige - og hvor meget. Hvis jeg forstiller mig en video, kan jeg ikke gennemskue om den koster de 3.800 kr.(fra-prisen) eller hvor meget vi er over.

Jeg er med på, at der aldrig vil være 2 videoer, som er ens, men måske nogle priseksempler kunne hjælpe med at afklare denne tvivl. Jeg kan ikke helt sige hvordan det skulle være, men måske give et bud på hvad en minutpris ud over grundprisen vil være(hvis det er muligt)...

Ellers en super lækker side :)

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin! 

Jeg ligger hovedet i blød iforhold til info om mine priser.. Godt tænkt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lidt firkantet syn på rækkefølgen af menupunkter. "kronologisk" rækkefølge: Velkommen, (produktet), referencer, faq, om os, kontakt

Da dit konverteringsmål er udfyldelse af din kontaktformular, vil det være en lille fordel at den er yderst i menuen. Fremhæv "kontakt" med en anden farve end de andre menupunkter.

Det vil sikkert også øge konverteringen lidt, hvis du fremhæver kontaktsideknapperne. F.eks. gøre kontakt-kappen på forsiden grøn.

Jeg savner lidt nogle valgmuligheder. Hold det simpelt og let overskuelig med f.eks. 3 pris-eksempler i stedet for kun et.

Du bør udarbejde nogle salgs- og leveringsbetingelser. Du kan finde skabeloner via google til inspiration.

Kontaktoplysninger øger troværdigheden. Her bør du som minimum skrive postadresse og gerne telefonnr. på kontaktsiden.

Hvis det ikke er et fuldtidsprojekt, så du har andet arbejde ved siden af, så lav en "bliv ringet op" form.

Er priserne med eller uden moms?

Jeg synes "Om Os" siden er lidt tam. På en skærm i høj oplysning udgør det tomme grå felt i bunden 1/3-del af siden.

---

Lidt basal SEO:

Du bruger mange h1-tags. Her ville jeg lave en h1 med tekst med keyword. Og benytte h2-h5 til underliggende overskrifter.

Brug også gerne forklarende alt-tekst til logo og billeder.

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Visuelt synes jeg ikke der er en finger at sætte - den er bare flot. Hvis jeg SKULLE kritisere noget, så er det når man åbner jeres showreel-video. Der kan man nemlig se den anden video køre i baggrunden, hvilket jeg synes var lidt forstyrrende. Nå ja, og under FAQ kan jeg af en eller anden grund ikke åbne det nederste spørgsmål hvis for mange af de andre er åbne.

På tekst-fronten er der lidt mere at tage fat i. F.eks. er der lidt småfejl i tekst hist og her som "Instruere" som nok skulle være "Instruering" under "Om os", og under FAQ er der også flere (eks. "nogen" i stedet for "nogle", "forkusere",  "langt tid" mm.). Derudover der nogle lidt kludrede formuleringer som "Det er svært at lave en skabelon eller liste over ting og fremgangsmåde da ingen virksomhed/produkt er ens." og "Med de timers arbejde der ligger bag denne pris vil være nok til de fleste projekter. Flere timers optagelse og redigering, hvor de fleste af jeres ønsker også kan laves.". Tekst er virkeligt noget man kan stirre sig blind på, så det ville være godt med friske øjne. Hvis I kender en der er lidt ferm til tekst vil det tage personen 2 minutter at rette det igennem. Det er virkelig småtingsafdelingen det her.

Når det er sagt så fremstår hjemmesiden troværdig og nem at forstå, synes jeg :). Ikke for lidt information, men heller ikke for meget.- Synes i øvrigt det virker billigt, da jeg ved (fra eget hobbyniveau) hvor lang tid redigering kan tage.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:

Kontaktoplysninger øger troværdigheden. Her bør du som minimum skrive postadresse og gerne telefonnr. på kontaktsiden.

Hvis det ikke er et fuldtidsprojekt, så du har andet arbejde ved siden af, så lav en "bliv ringet op" form.

Har godt nok ikke tænkt at skrive adresse da det er privat adresse... Men kan godt se det kan gavne for troværdighedens skyld.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ppedal:

På tekst-fronten er der lidt mere at tage fat i. F.eks. er der lidt småfejl i tekst hist og her som "Instruere" som nok skulle være "Instruering" under "Om os"....

Indrømmer gerne at jeg ikke er den skarpeste og burde nok lige få kigget ALLE siderne igennem ;-) Tak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)