Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger stadigvæk forretningspartner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg tilbage på Amino efter lidt længere tid.

Jeg har nu prøvet at arbejde sammen med 3 forretningspartnere og det har åbenbart ikke gået. Enten så den ene pludselig flyttet ellers har den anden slet ikke foretaget sig en dyt. Så er der en der ikke har overhoved svaret tilbage. Så Pt. har jeg ikke været heldig med forretningspartnere .

Som sagt søger jeg en forretningspartner som ikke pludselig skal flytte eller startet et helt nyt liv i et andet sted... Jeg søger en der er virkelig en man kan stole på.

Jeg vil gerne starte mit eget brand, ideerne er der og navnet er på plads og historien er også på plads. Designeren som er mig selv og så er der en der skal hjælpe mig til at sælge mine produkter og hjælpe med at komme i gang med firmaet og holde det kørende. Jeg er ikke selv forretningsmand, har dog gået på en simpel Handelsskole hvor man faktisk ikke lærte en dyt. Men jeg er til gengæld den kreative og har forstand på det modemessig.

Min hjemmeside er (indhold fjernet) inde på min hjemmeside har jeg ikke særlige mange produkter men har designet mange flere produkter, hvor flere kendte også haft interesse i dem. (Fie Laursen, Kyle Richards, Lina Rafn og flere bloggere fra Dubai) Jeg har min facebook side hvor jeg bliver fulgt af over 5.000 mennesker de fleste kommer fra De arabiske emirater. (Så måske er der marked der for mine produkter?)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Har lige læst dit indlæg.

Det lyder ret forfærdeligt at dine tidligere partnere har været så useriøse desværre.

Du må meget gerne kontakte mig hvis du ønsker det, så vil jeg meget gerne også fortælle lidt, hvem jeg er for en.

fh@qbec.dk

Mvh

Fahd Hamadi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Send mig gerne en mail på info@posterstyle.dk. Har 25 års salgserfaring. Kan b.la hjælpe dig med din hjemmeside, for der er da lidt at arbejde på :)

Mvh.

Lasse

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)