Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

suspended 10 firmasider

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tusind tak for jeres input, der er noget at tænke over.

Hvis nu han så får orden på sine sager, og vi i mellemtiden har tabt tilliden, og finder alternativer, vi ligger alle på hans side enten som referencer eller som  en kæmperos til firmaet :-( hvordan forholder man sig til det ?

firmaet er registreret i DK med dansk se-nr. og adresse, den unge mand synes åbenbart bare det er sjovere andre steder.

Han har bygget platformen, så det nok ikke bare sådan ligetil

et af firmaerne har kontakt til c-hosting, hvor der ikke var betalt til.

Et af de store firmaer, der er endt i det her, har så god økonomi, så han er i gang med ny side.

et par stykker af os, er meget sårbare økonomisk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne eventuelt tilbyde hostingselskabet at betale  , mon ik de er ret ligeglade med hvem der betaler.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det har det ene firma gjort indtil viderede, uden at jeg ved hvilke beløb det drejer sig om, det ville helt klart være det nemmeste, men så står vi uden support etc. og usikkerhed om hvad der ellers kan opstå, jeg inkl. andre lægger det i "eksperters hænder" uden at vide hvad og hvordan. kan han lukke vores sider, han har trods alt koderne ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

beo:
kan han lukke vores sider, han har trods alt koderne ?

Det kan han sikkert.

Hold jeres hjemmesider i luften ved at betale for jeres hosting.
Hostingudbyderen er vel ligeglad med, hvorfra betalingen kommer.

Det giver jer alt andet lige mulighed for at forhandle overdragelse, og det løfter umiddelbart en byrde af jeres hidtidige leverandørs skuldre, at han ikke står med presset af at skulle betale for jeres hosting, hvis han nu ikke har pengene til det.

Og få så en professionel på banen for at sikre jeres data.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter helt klart efter hvad du foreslår ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

beo:
Han har bygget platformen, så det nok ikke bare sådan ligetil

Din hjemmeside er lavet i wordpress + woocommerce. Themet er et custom subtheme til Divi (se link).

Hvis du/i har administratorrettigheder/fuld adgang til /wp-admin, kan man installere et plugin (se link), som laver en komplet backup af hjemmesiden, som let kan installeres på et andet webhotel.

Men ifølge jeres leverandørs salg- og leveringsbetingelser, har i kun en tidsbegrænset ret til brug af subthemet. Brugsretten til Divi theme kan købes hos elegantthemes, da dette ikke ejes af din leverandør.

Jeg kan tilbyde dig surftown advanced webhotel i 12 måneder gratis (gratis abonnement + 120 kr. i oprettelse). Det kræver dog at jeg generer et bestillingslink til dig/jer, som jeg kan sende i en e-mail eller pm.

Med lidt tilpasninger kan jeres hjemmesider flyttes og køre videre i divi themet uden brug af subthemet.

Så hvis du har en admin-bruger til din hjemmeside, kan din hjemmeside sikkert flyttes for et lille beløb / nogle få tekniker timer.

---

https://www.elegantthemes.com/gallery/ 

https://da.wordpress.org/plugins/duplicator/ 

https://www.surftown.com/da/webhosting/produkt/ 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kort og godt, alt den tid der er brugt her på at debattere dit problem, kunne være brugt på at finde et seriøst hosting firma som kunne hjælpe dig med at finde en løsning og komme videre med jeres forretning i stedet for det her.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fionix

Hvordan skulle et andet hostingfirma kunne hjælpe ham med noget som helst i den her sag?

Skulle de hacke hans site for at oprette en bruger til ham eller hvad tænker du lige de kan klare der?

Han har jo ingen koder.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

lige en opfølgning... så har vi fået besked fra firmaet og det lukker, men er fair nok til at frigive data og hjælpe med at flytte og det er så lige hvorhen ;-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)