Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende, men lav konverteringsrate

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chief,

Mange gode pointer!

Grunden til valget af lige Beovox cx100 er at mange faktisk har dem liggende, fordi de ikke kan nænne at smide dem ud. At vi placere højttalerne klods op af hinanden med forstærkeren oven på, er simpelthen fordi at vi har haft svært ved at få lavet nogle meningsfyldte produktbilleder der fortæller hvad det er. Det er ikke den bedste løsning, det er vi klar over, og kigger meget på hvordan vi fremadrettet kan tage billederne.

Prisen på Simplifier vises nu, og jeg kan ikke give dig et klart svar på hvorfor den ikke gjorde tidligere.

Forskellen på 2x8 og simplifieren er materiale valget. Alle eksterne materialer er af meget høj kvalitet, fra anerkendte mærker. Skruterminalerne er f.eks fra Monacor, pakket ind i et håndlavet trækabinet. Så for at svare på spørgsmålet betegner vi dem dem som en "sjower eller no-shower"

Vi prøver lidt at gøre op med de falske reklame watt som gerne angiver 1000W, 1500W etc. 2x8W er alt rigeligt (også til fest), Det handler lidt om hvor krakilsk du er med din lyd. Når man holder en fest, plejer man som regel at holde niveauet så man stadig om ikke andet kan råbe til hinanden for at føre en samtale. Det er klart at du ved 90% lydstyrke og opefter vil oplevet at forstærkeren bliver tynd i lyden, men på det tidspunkt har snapsen nok opløst silden og er gået direkte i blodet ;) Lige en lille sidenote, så har vi faktisk brugt 2x8W'en til at spille et bryllup op efter maden.

Angående dit sidste spørgsmål kan jeg kun svare, Ja, Ja og Ja.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 nu er det ikke ligefrem små indlæg jeg laver med en dybbegående feedback der tager mere end 10 minutter arbejde at lave , så hvorfor gives det minus ved jeg ikke men jeg vil i hvert fald hver eneste gang får minus på meget lange indlæg lige påminde om det er dårlige iværksættere stil , jeg ved ikke hvorfor givet det men hvis er personlige årsager er det intet med mit indlæg at gøre at det er dårligt men simpelthen dårlig iværksættere stil man er god ved hinanden og bruger tiden på selv at gøre det bedre end bruge sin tid på at prøve ødelægge dens andens humør 

jeg vil dog fortsætte med meget mere med lange feedback jeg lader mig ikke slå ud ad det men vil da påminde om det ikke er i orden hver gang minus ved lange  indlæg det kommer hvor jeg bruger meget tid på at hjælpe andre iværksættere 

Jamen så kan jeg glæde dig med at du har fået 5 stjerner fra mig for dit første indlæg, tilgengæld kun 1 for dit andet. Lad nu for helvede værd med at fokuserer på de stjerner det er komplet ligegyldigt...

Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg har lige siddet og kigget lidt på site:hallaudio.dk og kan godt se hvad du mener. Jeg vil lige undersøge hvordan jeg får fjernet dem.

Grunden til den mærkelige url er fordi vi geo-locator vores kunder, da vi sælger til både norge og sverige. Norge er uden moms, og derfor skal momsen f.eks fratrækkes automatisk på kunder der køber fra norge.

Hvis vi kigger på SEO optimeringen har vi lang vej endnu. Dette er noget vi selv står for, men har grundet arbejde ved siden af, samt en del udvikling på produkter været nødt til at prioritere. Vi arbejder på at opsætte vores .com domæne henover julen, da vi har ritig mange forspørgelser fra udlandet, og dette er også en af grundene til indlægget da vi gerne vil bygge siden op fra start på bedst mulige måde, da vi igen står for alt selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Mikael christiansen:

 nu er det ikke ligefrem små indlæg jeg laver med en dybbegående feedback der tager mere end 10 minutter arbejde at lave , så hvorfor gives det minus ved jeg ikke men jeg vil i hvert fald hver eneste gang får minus på meget lange indlæg lige påminde om det er dårlige iværksættere stil , jeg ved ikke hvorfor givet det men hvis er personlige årsager er det intet med mit indlæg at gøre at det er dårligt men simpelthen dårlig iværksættere stil man er god ved hinanden og bruger tiden på selv at gøre det bedre end bruge sin tid på at prøve ødelægge dens andens humør 

jeg vil dog fortsætte med meget mere med lange feedback jeg lader mig ikke slå ud ad det men vil da påminde om det ikke er i orden hver gang minus ved lange  indlæg det kommer hvor jeg bruger meget tid på at hjælpe andre iværksættere 

Jamen så kan jeg glæde dig med at du har fået 5 stjerner fra mig for dit første indlæg, tilgengæld kun 1 for dit andet. Lad nu for helvede værd med at fokuserer på de stjerner det er komplet ligegyldigt...

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Mikael christiansen:

 nu er det ikke ligefrem små indlæg jeg laver med en dybbegående feedback der tager mere end 10 minutter arbejde at lave , så hvorfor gives det minus ved jeg ikke men jeg vil i hvert fald hver eneste gang får minus på meget lange indlæg lige påminde om det er dårlige iværksættere stil , jeg ved ikke hvorfor givet det men hvis er personlige årsager er det intet med mit indlæg at gøre at det er dårligt men simpelthen dårlig iværksættere stil man er god ved hinanden og bruger tiden på selv at gøre det bedre end bruge sin tid på at prøve ødelægge dens andens humør 

jeg vil dog fortsætte med meget mere med lange feedback jeg lader mig ikke slå ud ad det men vil da påminde om det ikke er i orden hver gang minus ved lange  indlæg det kommer hvor jeg bruger meget tid på at hjælpe andre iværksættere 

Jamen så kan jeg glæde dig med at du har fået 5 stjerner fra mig for dit første indlæg, tilgengæld kun 1 for dit andet. Lad nu for helvede værd med at fokuserer på de stjerner det er komplet ligegyldigt...

for mig er stjerner ikke komplet ligegyldig jeg fik dårlige det gode så skrev det var mærkeligt og hvis det var dårligt det gode så ville jeg da gerne have feedback hvorfor man lære kun af sine fejl og det bruger man plus og minus stjerner til , hvis det skulle være komplet ligegyldige stjerner så burde man fjerne den mulighed at man kan give stjerner 

jeg vil til evighed spørger hvorfor fik den især den dårlige og når det gode indlæg fik på først så er der intet andet at gøre ellers bliver jeg ikke bedre til at debattere , jeg fik aldrig feedback den som gav først en stjerne så har ikke lært noget , men lære sikkert noget hvis spørger hvergang et mærkeligt minus kommer man lære jo kun af at spørge hvorfor minus hvis ikke forstår det ellers må de fjerne den mulighed at kunne give minus og mulighed plus måske også fjernes da den funktion er unødvendig så , da dette plus minus så ikke bruges til man lære noget af det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)